5
مسئول فرهنگی اردوگاه‌های مازندران در راهیان نور:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های مختلف از اهداف راهیان نور است

  • کد خبر : 7557
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های مختلف از اهداف راهیان نور است
مسئول فرهنگی اردوگاه‌های مازندران در راهیان نور گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های مختلف از جمله اهداف راهیان نور بوده که یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ دوم پاسدار رمضان رنجبر در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اردوگاه‌های مازندران در راهیان نور اظهار داشت: اولین اسکان و استقرار زائران در اردوگاه شهید جعفرزاده است و برنامه‌های متنوع تبلیغی و فرهنگی در این اردوگاه‌ها درنظر گرفته شده است.

وی راهیان نور را به عنوان رزمایش بزرگ فرهنگی برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: در مازندران نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی برای زائران راهیان نور درنظر گرفته شده است.

مسئول فرهنگی اردوگاه‌های مازندران در راهیان نور تصریح کرد: از ظرفیت بسیجیان بومی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، برپایی موکب شهدای استان مازندران، معرفی شهدای شاخص دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، راه اندازی رادیو اردوگاه با حضور پیشکسوتان از جمله برنامه‌ها در اردوگاه خواهد بود.

رنجبر خاطرنشان کرد: روایتگری، مسابقات فرهنگی، تکریم و تجلیل از خانواده شهیدان، برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در دو اردوگاه شهید جعفرزاده و شهید بلباسی از دیگر برنامه‌ها است که حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی لازم و ضروری محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.