3
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران:

۲۶۰۰ دانشجوی مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند

  • کد خبر : 7514
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
۲۶۰۰ دانشجوی مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران از اعزام ۲۶۰۰ دانشجوی مازندرانی به راهیان نور خبر داد و گفت: راهیان نور دانشجویی سال ۱۴۰۱ بیش از دو و نیم برابر سال گذشته محقق شده است و عمده این دانشجویان زائر اولی هستند.

به گزارش “خط شمال” سید امیر سادات کرمی در آئین بدرقه دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف تبلیغات مسموم ماه‌های گذشته و التهابات اخیر که دشمن سعی کرد تصویر کاذبی از جوانان و دانشجویان رقم بزند که علقه‌های دینی و انقلابی شان کمرنگ شده اما دو عملیات مهم بعد آن نشان داد که این تصویر دشمن کاذب و شیطانی است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی در به تصویر کشیدن بخش کوچکی از دانشجویان اغفال شده کرد که آن را مشت نمونه خروار نشان دهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران افزود: در سال گذشته حدود  هزار دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و امسال بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر عازم هستند که بیست درصد آن از مجموعه دانشگاه فرهنگیان محسوب می‌شوند.

سادات کرمی در ادامه عنوان کرد: این حضور چند برابری نشان داد که حرکت دانشجویان به سمت گرایش‌های دینی بیشتر از قبل شده است و علقه‌های دینی دانشجویان کمرنگ نشد.

وی در پایان یادآور شد: استقبال با شور از راهیان نور نشان داد که خیزش جدید از ارزشمداری و دینمداری را در سال جدید تحصیلی پررنگ‌تر شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.