5

برخورد شدید با قاچاقچیان چوب/ مقابله با قاچاق تشدید می‌شود

  • کد خبر : 7511
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
برخورد شدید با قاچاقچیان چوب/ مقابله با قاچاق تشدید می‌شود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت: به معاونت‌هایم گفتم اگر بفکر گره زدن امور مردم هستند، باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند، ما باید از مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم؛ به همه قاچاقچیان چوب اعلام میکنم زین پس برخوردها جدی‌تر و مجازات برای آن‌ها بیشتر خواهد بود. 

به گزارش “خط شمال” مهرداد خزایی در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران دارای چهار معاونت است که برای معاونت ها سالهاست بر این صندلی تکیه دادند و مردم نیز از عملکرد و برخوردشان گلایه دارند.

وی تصریح کرد: هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۲ اسفند فرصت مغتنمی برای اهمیت دادن به این مواهب زیبای طبیعی است .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر افزود: طرح کاشت ۱ میلیارد درخت از سوی رئیس جمهور مطرح شده و ما بعنوان متولی در اجرای آن خواهیم کوشید .

خزایی خاطرنشان کرد: کشور ما آنقدر مستعد و پهناور است که با بررسی های یکی از کارشناسان خبره، ۲۲ کشور اروپایی را در نقشه این کشور پهناور جای داد .

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی، حتی نیروهای پرتلاش نظامی، آموزش و پرورش، دهیاران و شوراها می‌توانند نسبت به پوشش گیاهی در کشور تلاش و همن بسزایی داشته باشند .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر گفت: مدیریت پایدار در عرصه منابع طبیعی و اجرای دقیق طرح تنفس جنگل، تولید اکسیژن و تداوم زندگی طبیعی و سالم را برای ما ارزانی خواهد داشت .

خزایی عنوان داشت: در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری مشارکت مردمی بسیار اثرگذار است، هرکسی از خود شروع کند. بنده خودم و خانواده ام به تفکیک زباله اهمیت فراوان می‌دهیم، همین تلاش کوچک در بحث زباله هم خطرات زیست محیطی را کاهش و هم خطری را متوجه منابع طبیعی نخواهد کرد .

وی بیان کرد: در حوزه قاچاق چوب برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شده تا در این حوزه مهم بتوانیم با این پدیده مقابله کنیم .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر در پایان یادآور شد: به همه قاچاقچیان چوب اعلام میکنم زین پس برخوردها جدی تر و مجازات برای آن ها بیشتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.