3

آزادسازی 19 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 7508
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
آزادسازی 19 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در محمودآباد
فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و آزادسازی 19 هزار متر مربع اراضی کشاورزی به ارزش 380میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سردار”مرتضی میرزایی” در تشريح اين خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی، دیوار کشی و انجام ساخت و ساز توسط افرادی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی 20 مورد بنای نیمه کاره دیوار کشی ها و ساخت و سازهای ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که در این عملیات 19هزار مترمربع از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد شد، اظهار داشت: براساس نظر کارشناسان ارزش زمین آزاد شده 380میلیارد ریال بوده و در این ارتباط 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.