16

سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد جزو برترین‌های کشور/ شهربازی مجموعه تفریحی بزودی رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 7502
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد جزو برترین‌های کشور/ شهربازی مجموعه تفریحی بزودی رونمایی می‌شود
مدیر مجموعه بزرگ سیمرغ در محمودآباد از بزرگترین سرای گردشگری مازندران و تلاش شبانه‌روزی خود برای تحقق اهداف بزرگ گردشگری مازندران خبر داد و گفت: سرای گردشگری سیمرغ محمودآباد که امروز نگاه به مسافران و گردشگران زیادی را برای سفر به مازندران به خود جلب کرد، بزودی شهربازی بزرگ را رونمایی خواهد کرد که به نوبه خود کم‌نظیر است

به گزارش “خط شمال” بابک کلانتری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مازندران که عصر امروز در این مجموعه تفریحی برگزار شد، اظهار داشت: مجتمع در فضای حدود ۳۰ هزار متر مربع با سرمایه اولیه در سال ۹۶ فاز یک خود را با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۷۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ با مبلغ یکصد و چهل و پنج میلیارد تومان به کار خود ادامه داد تا امروز خیره‌کننده نگاه گردشگران زیادی باشد.

مدیر مجموعه سرای گردشگری تصریح کرد: سازهای متفاوت و منحصر به فرد از نظر معماری با ثبت اختراع نتری است.

کلانتری از چالش‌های مختلف در راستای ساخت تجهیز و تکمیل کردن این پروژه در ادارات و نهادهای مختلف گلایه کرد و گفت: کمک‌های فرماندار و نماینده محترم مجلس در تسریع این مشکلات بی‌تاثیر نبوده و جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در سن ۲۵ سالگی بعنوان انبوه ساز برتر کشور  که در حالی که رویاهای بزرگی در سر داشتم، معرفی شدم، با اینکه میتوانم امروز در هر جای دنیا مرفه‌ترین زندگی را برای خود بسازم اما دوست دارم با تمام انرژی در این سرزمین آبادانی را به ارمغان بیاورم.

مدیر مجموعه سرای گردشگری خاطرنشان کرد: بدون شک جذب ۳۲۰ نیروی کار و در ادامه دعوت برای کار با ظرفیت ۸۰ نفر و پیش بینی برای حضور ۲۰۰ نفر دیگر می‌تواند به بسیاری از مشکلات کاری و یا بیکاری در این مرحله حساس از کشور به عنوان یک کارآفرین تاثیرگذار باشد.

کلانتری در پایان از پیمانکاران، کسبه‌های مجموعه های فرهنگی و هنری نیز جهت فعالیت در این سرای بزرگ گردشگری دعوت کرد و کارگران علاقمند به کار نیز برای کار در این مجتمع می‌توانند خود را معرفی کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.