1

قاچاقچی مواد دخانی در محمودآباد دستگیر شد

  • کد خبر : 7445
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
قاچاقچی مواد دخانی در محمودآباد دستگیر شد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 27 هزار نخ سيگار خارجي ، 100 بسته توتون قاچاق و 200 حقه وافور از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ ” محمودحسین زاده” در این خصوص گفت: در پي دريافت خبری مبني بر توزيع گسترده سيگار و تنباکوی قاچاق توسط متوصدی یک واحد صنفی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام يکسري اقدامات فني، پس از شناسايي محل نگهداري و فروش اقلام قاچاق و غیر مجاز توسط نامبرده با هماهنگي های قضائی در در بازرسي از مغازه متهم 27 هزار نخ سيگار خارجي، 100 بسته تنباکوی قاچاق و 200 حقه آلات استعمال مواد مخدرکشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به دستگيري یک نفر در اين رابطه، تصريح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد و 430 ميليون ريال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اين که برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.