2

برگزاری آخرین مرحله آموزش ضمن خدمت خادمیاران محمودآبادی

  • کد خبر : 7309
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
برگزاری آخرین مرحله آموزش ضمن خدمت خادمیاران محمودآبادی
آخرین مرحله آموزش ضمن خدمت خادمیاران رضوی محمودآباد در سال ۱۴۰۱ با محوریت «جهاد تبیین» و «سواد رسانه‌ای» در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش “خط شمال” این جلسه آموزشی با حضور جمعی از خادمیاران خواهر و برادر که به هر دلیلی موفق به شرکت در جلسات قبلی نشده بودند، در سالن الغدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شده است.

در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) و ارائه نکاتی توسط علیرضا مقدس، مسئول واحد آموزش دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد، سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به همه مهمانان، با ذکر داستان‌هایی گوشه‌ای از عنایات ویژه حضرت رضا(ع) به زائران و خادمانش را بیان کرد.

دکتر خاکزاد مدرس دوره «جهاد تبیین» در ادامه طی سخنانی با تشریح شرایط لازم برای ورود به عرصه جهادتبیین، خودشناسی و خودسازی را اولین شروط لازم برای ورود موفق به این عرصه دانست.

پس از آن قاسم کثیری معاون خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان نکاتی را در خصوص انتظارات دفتر خادمیاری از خادمیاران مطرح کرد و سپس فرم «اطلاعات خادمیاران» بین حاضران توزیع و با راهنمایی و توضیحات وی توسط خادمیاران تکمیل شد.

در پایان سید عیسی طهماسبی مدرس «سواد رسانه‌ای» چند نمونه از تکنیک‌های مختلف دشمن در جنگ رسانه‌ای مانند تقطیع ویدیوها و انتشار دروغ‌های بزرگ و … را معرفی کرد و راه‌های تشخیص دروغ از حقیقت را در مواجهه با این قبیل محتواها توضیح داد.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه‌ریزی شورای آموزشی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد، مراحل بعدی دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با موضوع «بصیرت‌افزایی» در سال آینده برای خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.