4

تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید

  • کد خبر : 7173
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
تاکید بر مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا/ میزان مصرف به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: مصرف گاز با توجه به برودت هوا در مازندران به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

به گزارش “خط شمال” با توجه به برودت هوای سرد در اغلب نقاط کشور به‌ویژه در استان و پیشگیری از افت فشار گاز در شبکه سراسری و همچنین اعمال محدودیت در مصرف گاز واحد های تولیدى، به‌منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی، رعایت صرفه‌جویی مورد تاکید است.

همچنین از همه مشترکان خانگی تقاضا شده تا با رعایت صرفه‌جویی وتنظیم دمای از ۱۸ تا ۲۱ درجه و نیز خاموش کرد وسایل گازسوز اضافی و پوشیدن لباس مناسب زمستانی،کمک شود

همه برای کمک به به پایداری جریان گاز، امکان بهره مندی از این نعمت الهی را برای تمام مشترکان، به‌ویژه مشترکان مناطق دوردست و کوهپایه خواهد بود.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این‌باره اظهار کرد: مصرف گاز باتوجه به برودت هوا در مازندران به ۴۱ میلیون مترمکعب رسید و طی امروز کاهش یافت که امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت در مصرف گاز، خاطرنشان کرد: مشکلی در شبکه خانگی نداریم ولی اگر روند افزایشی مصرف تداوم یابد محدودیت‌هایی در صنایع پرمصرف خواهیم داشت که باید مردم به‌توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.