5

60 میلیارد اعتبار برای بودجه شهرداری سرخ‌رود طی سالجاری

  • کد خبر : 7081
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
60 میلیارد اعتبار برای بودجه شهرداری سرخ‌رود طی سالجاری
شهردار سرخ‌رود از 60 میلیارد اعتبار برای بودجه شهرداری سرخ‌رود طی سالجاری خبر داد و گفت: تاکنون 90 میلیارد تومان درآمد برای شهرداری سرخ‌رود محقق شد، برای سال آینده پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی، وضعیت فیزیکی رودخانه هزار و بار اجتماعی آن با توجه به پتانسیل عالی آن بتوان برای شهروندان و شهر از آن بهره برد.

به گزارش “خط شمال” محسن کبود فیروزجایی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با پایان یافتن پروژه سدلاستیکی سرخ‌رود می‌توان در مسیر شرق و غرب رودخانه هزار کار بازسازی و زیباسازی صورت گیرد؛ حریم ۶۰ متری دریا و جاده سلامت که در شورا مصوب شد و برای تامین اعتبار باید تصمیم گرفته شود تا وارد فاز اجرایی آن شویم.

وی تصریح کرد: فاضلاب شهری زنگ خطر جدی برای شهر سرخ‌رود است و مطالبه اصلی برای داشتن شهری پاک خواهد بود که اگر اتفاق نیفتاد ظلمی برای توسعه پایدار و آیندگان خواهد بود.

شهردار سرخ‌رود تصریح کرد: پروژه در دستور کار شهرداری را بحث پسماند دانست که زیرساخت‌های آن در حال بررسی است، زمین با اعتبار 16 میلیاردی و 5 هزار مترمربع خریداری شد، سرمایه‌گذاران در 3 تا 4 عنوان کار در حال بررسی پروژه زباله هستند در بحث خشک‌کن،    کمپوست و زباله‌سوز که بازدیدها انجام شده و منتظر نتایج و رسیدن به نقطه نهایی هستیم.

کبود در پایان خاطرنشان کرد: نشاط، شادابی و سرزندگی شهروندان از اولویت‌های اصلی شهرداری سرخ‌رود است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.