1

مشکلی در خصوص دفع زباله در سرخ‌رود نداریم

  • کد خبر : 7072
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
مشکلی در خصوص دفع زباله در سرخ‌رود نداریم
رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود گفت: زمین برای دفع زباله خریداری شد و بحث استقرار و تفکیک زباله و زباله‌سوز در حال بررسی بوده تا در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب برای شهرمان باشیم؛ در حال حاضر مشکلی برای موضوع زباله نداریم.

به گزارش “خط شمال” محمدحسین احمدی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: شهرداری سرخ‌رود با عمر ۲۰ ساله اقدامات شایسته‌ای انجام  داد؛ در حوزه پروژه‌های عمرانی وارد فاز 4 آسفالت، جداول کنار خیابان کنار، دیواره حفاظتی رود هراز و سردرب مغازه‌ها از جمله فعالیت‌ها است.

وی برگزاری مراسم ازدواج آسان 60 زوج را از جمله مراسمات در حوزه فرهنگی دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا، روز مازندران و جشن نوروزی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت روابط عمومی شورای شهر و شهرداری انجام شد.

رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود افزود: در حوزه ورزشی، شهرداری سرخ‌رود بعد از 15 سال با ورود به این بخش و گرفتن سالن وزارء محله با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان در حال تکمیل آن است، روشنایی دو زمین فوتبال با اعتبار 700 میلیون تومان و بازسازی چمن مصنوعی صورت گرفت.

احمدی خاطرنشان کرد: در 6 ماه سال 1400 حدود 30 واحد ساختمان در پلاک اول دریا به سرمایه‌های شهرداری اضافه شد که جزو سرمایه مردمی است، 700 متر زمین در خط دریا و 5 هزار مترمربع زمین برای دفع زباله شهری در آینده، خریداری شده است.

وی یادآور شد: دو دستگاه ماشین سنگین، یک دستگاه نردبان 33 متری و یک دستگاه جک 17 متری امسال خریداری و طی چند ماه آینده به مجموعه آتش‌نشانی سرخ‌رود اضافه خواهد شد.

رییس شورای شهر سرخ‌رود در پایان عنوان داشت: امسال 15 دستگاه ماشین‌آلات شهری، دو دستگاه ماشین حمل زباله، ساحل روب، یک دستگاه سیمی‌تریلر و یک دستگاه لودر برای مجموعه خدمات شهری خریداری شده است.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.