9

صبر و استقامت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد

  • کد خبر : 7066
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
صبر و استقامت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد
پدر شهید مدافع حرم خانزاده گفت: مردم همواره بار مصیبت کشور از تحریم تا مشکلات دیگر را با جان خریدند و خم نیاوردند؛ در مقابل صبر و استقامت این مردم عزیز هر چه احترام کرد، کم است چراکه همین مردم باعث رقم خوردن پیروزی انقلاب هستند.

به گزارش “خط شمال” حسن خانزاده در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب مردم همه اقشار، دست به دست هم، تحت رهبری امام (ره) با شکست کودتای ستم شاهی، نظام دیکتاتوری را به زباله‌دان انداختند.

وی تصریح کرد: تاکنون که ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم همواره بار مصیبت کشور از تحریم‌های اقتصادی تا مشکلات دیگر را با جان خریدند و خم نیاوردند تا این نظام با رهبری مقام معظم رهبری به صاحبش امام عصر (عج) برسد.

مولفه مهم در پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم بود

امین رنجکش بخشدار سرخ‌رود در ادامه مراسم ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: مولفه مهم و تاثیرگذار پیروزی انقلاب حضور و همدلی مردم و همکاری با مسئولین است.

وی افزود: دیدار با معاونین وزیر کشور برای پیشبرد هدف‌های پروژه‌های عمرانی، نشست هر هفته با مدیران کل ادارات استان در خصوص پیگیری مشکلات بخش سرخ‌رود در راستای جذب همه اعتبارات که بخش زیادی از آن شناور است و هر آنچه بیشتر کار کنیم، اعتبار بیشتری دریافت خواهید کرد، حضور مستمر در قالب شورا محوری و روستا محوری و قرارگاه مهدوی از جمله اقدامات انجام شده است.

بخشدار سرخ‌رود ادامه داد: روستای گِل محله از جمله روستاهای پایلوت شروع شورا محوری برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم بوده است که امروز خوشبختانه شاهد رفع مسائل و مشکلات زیادی در این روستا هستیم.

رنجکش خاطرنشان کرد: در حوزه پسماند در بخش سرخ‌رود، برگزاری جلسه پسماند هر هفته چهارشنبه مصوب شد که باید با توجه به اینکه منطقه گردشگری است به صورت جدی پیگیری کنیم، بحث کمپوست و زباله‌سوز در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: 7 میلیارد اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب در میرعلمده سفلی، یک و نیم میلیارد تومان ۴ خانه محروم در بخش سرخ‌رود، اجرای طرح هادی، جاده ساحلی بیشه‌کلا، مرکز خدمات جامعه سلامت روستای بیشه‌کلا از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

بخشدار سرخ‌رود در پایان یادآور شد: در مجموع 10 پروژه عمرانی با اعتبار 45 میلیارد تومان در بخش سرخ‌رود در ایام‌الله دهه فجر کلنگ‌زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.