4
امام جمعه سرخ‌رود؛

خبرنگاران برای اعتلای نظام اسلامی، قلم و قدم می‌زنند/ ترس دشمن از ایران منسجم با دیپلماسی قوی

  • کد خبر : 7063
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
خبرنگاران برای اعتلای نظام اسلامی، قلم و قدم می‌زنند/ ترس دشمن از ایران منسجم با دیپلماسی قوی
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اعتلای نظام اسلامی، قلم و قدم می‌زنند، گفت: دولت انقلابی و مردمی چهل و چهارمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد و امام خمینی (ره) نیرو سازی و کادر سازی را بعد از پیروزی براساس سیره عملی و علمی که از مبانی فکری اولیای الهی بود، برداشت کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام مهدی تقی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بیت‌الزهرا ساختمان امامت جمعه و با حضور محسن کبود شهردار سرخ‌رود، خانزاده پدر شهید مدافع حرم، رنجکش بخشدار، عضو شورای اسلامی شهر و خبرنگاران، پنجشنبه ظهر 20 بهمن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز با توجه به نظم جدیدی که مقام معظم رهبری از ایران عنوان کردند، در بخش سرخ‌رود و شهر و شهرستان محمودآباد پروژه‌های عمرانی بسیار عالی افتتاح، کلنگ‌ زنی و بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اساسی که انقلاب توانست از آیات قرآنی دریافت کرد نیرو و توان بود که از مسائل توحیدی تعلیم گرفته شد، کسی که خدا رو دارد، چیزی کم ندارد؛ امام (ره) تبعید شد اما کوتاه نیامد، همچنان در کنار مردم ایستاد و در نهایت شاه رفت و انقلاب به پیروزی رسید.

و  امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: 19 بهمن بود که نیروی هوایی و ارتش در کنار مردم قرار گرفتند، دشمن درصدد انجام دسیسه‌هایی بود اما مردم ایستادند، بعد ۶ بهمن را رقم زد و پس از آن جنگ هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت؛ کمبود همه چیز از لوازم و تجهیزات جنگی تا پزشک داشتیم اما امروز خدا رو شکر با توجه به اعتقاداتی که داشتند پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستادند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با تاکید بر اینکه ایران ضعیف به ایران قوی تبدیل شد، افزود: تکنولوژی‌ها امروز پیشرفت‌های زیادی دارند و ایران با وحدت و منسجم با دیپلماسی قوی ترس را در دل دشمن رقم می‌زند، ان‌شالله این نظام به نظام جهانی امام عصر (عج) خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه بسیار مهمی دارند، دشمن در حال نا امیدی سازی مردم است اما رسانه می‌تواند با آگاه‌سازی مردم از واقعیت‌ها و اطلاع رسانی پروژه‌ها و کارهای انجام شده از طریق رسانه، امید را به جامعه برگرداند.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: امروز با توجه به خدمات عالی و تسهیلات، تکنولوژی‌ها را شاهد هستیم؛ در هسته‌ای و نانو نیز پیشرفت عالی داشته‌ایم، با توجه به این عملکردها می‌فهمیم که ایران در کجا قرار گرفته و به قله خود رسیده است؛ دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد، کارهایی که ارتش رونمایی کرده نشان ازاین است که ایران یکی از ابرقدرت‌های جهان است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: اهداف خود را همچنان پیگیری خواهیم کرد، این انقلاب با مقام معظم رهبری به ا امام عصر (عج)، در سایه وحدت و همدلی و رضایت مردم که هدف اصلی انقلاب اسلامی است، خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار “خط شمال” در خصوص عدم حضور در افتتاح برخی از پروژه‌های بخش سرخ‌رود بیان کرد: دو پروژه در این بخش در روستای بیشه‌کلا و اکباتان با همت و همکاری تمامی نهادها از شورا و شهرداری تا نماینده مجلس در بحث آب و مخازنی که باید در شهر سرخ‌رود و بخش کلمگ‌زنی می‌شد، که حضور نداشتم و در روز چهارشنبه 19 بهمن صورت گرفت.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه درخواست حضور استاندار مازندران در 19 بهمن به بخش سرخ‌رود را داشتیم، عنوان داشت: حق مردم منطقه ما این است تا استاندار مازندران حضور پیدا کنند اما نیامدند و به همین علت من نیز حضور نداشتم چراکه که اولویت من، مردم شهر و بخش هستند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در ایام اغتشاشات من در تهران حضور یافته و 7 میلیارد بودجه برای شهر گرفتم بنابراین انتظار داریم تا استاندار نیز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این دو پروژه حضور داشت.

وی اظهار کرد: این پروژه آب‌رسانی در روستای بیشه‌کلا با نام شهید مدافع حرم، شهید خانزاده در روز 22 اسفند که روز شهدا است، کلنگ‌زنی شود و از فردا پیمانکار پروژه اجرای عملیاتی کار را شروع کند.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان در خصوص گرانی کود شیمیایی و عدم توانایی خرید کشاورزان گفت: کشاورز مورد حمایت قرار نمی‌گیرد، برنج سال قبل 120 هزار تومان و امسال 80 هزار تومان خریداری شد که این مرگ کشاورزی محسوب می‌شود بنابراین از مسئولین ذی‌ربط درخواست پیگیری مشکلات در حوزه کشاورزی را داریم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.