15
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

۸ پروژه آموزشی، شهری و روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 7038
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
۸ پروژه آموزشی، شهری و روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل به بهره‌برداری رسید
همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ۸ پروژه آموزشی، شهری و روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع)، با حضور سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل، حجت‌الاسلام برسمنانی امام جمعه بخش، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش “خط شمال” در این مراسم ۵ پروژه شهرداری امامزاده عبدالله(ع) شامل جاده سلامت، آسفالت محلات هدف بازآفرینی، آسفالت معابر، المان های شهری به بهره برداری رسید.

همچنین مدرسه ابتدایی روستای رزکه، طرح هادی روستای رزکه و محمدآباد و بوم گردی قایم در این بخش افتتاح شد.

سید عباس حسینی فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه رسیدگی به مناطق محروم شهرستان از اولویت های دولت است، بیان کرد: در بخش های محروم مانند لاریجان و امامزاده عبدالله(ع) پروژه های زیرساختی مانند راه و مخابرات در اولویت قرار دارد و بر این مبنا پروژه های این مناطق پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال اتفاقات مبارکی در شهرستان به وقوع پیوسته است، گفت: در این ایام ماحصل تلاش های چند ساله عناصر موثر شهرستان و دستگاه های اجرایی به بهره برداری می رسد و حجم پروژه های افتتاح شده نشان می دهد تلاش برای برآوردن نیازهای مردم با قوت پیگیری می شود.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی امام جمعه بخش امامزاده عبدالله(ع) نیز در سخنانی با تاکید بر توجه ویژه دستگاه های اجرایی به بخش های شهرستان بیان کرد: ادارات باید حضور پررنگی در بخش داشته باشند و این امر خواسته جدی است.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بخش در یک سال اخیر به وقوع پیوسته که از این امر قدردانی می کنیم، عنوان کرد: این بخش محرومیت های بسیاری دارد و نیاز است مورد توجه باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.