4

افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش سرخ‌رود در دهه فجر

  • کد خبر : 7002
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش سرخ‌رود در دهه فجر
پروژه آسفالت روستای علمده شرقی با هزینه 5 و نیم ميليارد تومان، پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای وزرامحله سرخ‌رود و طرح‌های آبرسانی بخش و شهر سرخ‌رود با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از جمله پروژه‌‌ها بود که به بهره برداری رسید.

به گزارش “خط شمال” به‌مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور علیزاده فرماندار محمودآباد،حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقيه در بنياد مسكن مازندران، رسولی و قاسمی معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، رنجکش بخشدارسرخ رود و دیگر مسؤلان شهرستانی، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای علمده شرقی با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح کردند.

پروژه آسفالت مسیر و معابر روستای علمده شرقی بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد از محل مشارکت های مردمی، دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طول ۸۰۰ متر و مساحت ۴ هزار متر مربع با هزینه کرد ۵۵ میلیارد ریال انجام شده است که شامل اجرای عقب نشینی جهت تعریض خیابان گلزار و بهار فاز اول به هزینه کرد ۱ میلیارد تومان، احداث جدول، کانال و کانیو به طول ۱/۵ کیلومتر با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، جابجایی شبکه برق و نصب ترانس فاز اول و دوم با هزینه کرد ۱ میلیارد تومان، زیر سازی و سنگ ریزی خیابان بهار با هزینه کرد ۱ میلیارد تومان، روکش آسفالت خیابان بهار به طول ۸۰۰ متر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن به ارزش ۱/۶ میلیار تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

پروژه تعویض ۳۲۰۰ متر شبکه سیم با کابل خودنگهدار در روستای وزرامحله بخش سرخ رود با اعتبار ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریالی به بهره برداری رسید.

پایداری و بهینه سازی، ایمن سازی و افزایش ضریب اطمینان شبکه برق رسانی، رفع ضعف ولتاژ مشترکین و اصلاح مبلمان شهری و جلوگیری از سرقت از جمله اهدافی است که در این پروژه دنبال می شود.

با حضور علیزاده فرماندار محمودآباد ، رنجکش بخشدارسرخ رود و برارزاده مدیر عامل آبفای مازندران و مسؤلان شهرستانی در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح های آبرسانی روستای میرده و شهر سرخ رود با مجموع اعتبار ۱۵ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید.

علیزاده فرماندارمحموداباد در این مراسم با اشاره به افتتاح دو طرح آبرسانی در این شهرستان گفت: آبرسانی به شهر سرخ رود شامل بهسازی ۹ حلقه چاه با آبدهی ۱۱۰ لیتر در ثانیه و نصب پکیج تصفیه حذف آهن با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و برخورداری ۳۳ هزار نفر می باشد

وی افزود: طرح آبرسانی به روستای میرده و شهر سرخ رود نیز با هدف پایداری برق تاسیسات آبرسانی در راستای دستورالعمل پدافند غیرعامل به بهره برداری رسید.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: در این طرح دو دستگاه دیزل ژنراتور نصب و راه اندازی و تابلو برق با خروجی چهارفیدره ساخته شد.

علیزاده ادامه داد: برای افتتاح این طرح نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و ۴۴۵۲۰ نفر از مشترکین از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

فرماندار در پایان از پیگیری و رفع مشکلات مردمی در شرکت آب و فاضلاب مازندران قدردانی کرد.

گفتنی است در مراسم افتتاح پروژه تعویض ۳۲۰۰ متر شبکه سیم با کابل خودنگهدار در روستای وزرامحله بخش سرخ رود مسئولان بر سر مزار شهدای خوشنام پارک وزراء محله نیز حضور به عمل رساندند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.