10

انتصاب و معرفی رییس اداره آموزش و ترویج کشاورزی محمودآباد

  • کد خبر : 6614
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
انتصاب و معرفی رییس اداره آموزش و ترویج کشاورزی محمودآباد
مسئول روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد از انتصاب و معرفی رییس اداره آموزش و ترویج کشاورزی محمودآباد خبر داد.

به گزارش “خط شمال” علی جعفرپور در این خصوص گفت: صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، معاونین، روسای ادارات و مراکز سه گانه، عزیزاله هوشمند به عنوان رئیس اداره آموزش ترویج کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد منصوب شد.

محمد هادی زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه انسان محور فعالیت ها و توسعه است، گفت: باید از بستر ترویج با رهنمودهای ارشادی، حتی سلبی و ایجابی به توانمندسازی نیروهای انسانی کمک کنیم تا در نهایت توسعه همگون و متوازنی را داشته و در این حوزه پیشرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج محور بسیاری از اقدامات شاخص است، ابراز کرد: انتظار می رود در طرح‌های مرتبط با حوزه توسعه کشاورزی و به طور خاص طرح نفوذ دانش در واحدهای تولیدی، مدیریت ترویج کشاورزی همانند گذشته نقش فعال داشته باشد و حرف اول را بزند.

در این حکم خطاب به نامبرده آمده است:

“نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس اداره آموزش و ترویج کشاورزی این شهرستان منصوب می شوید. امید است، با استعانت از خداوند منان و با استفاده از ظرفیت های موجود و توان مندی تمامی محققان، متخصصان متعهد، هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی استان و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی در اجرای وظایف محوله، به منظور اعتلا، پیشرفت و نقش آفرینی موثر در عرصه تحقیق، آموزش و ترویج کشاورزی موفق باشید.”

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.