2

ایران قوی، حکومتی بر پایه دین است/ بسیج حافظ امنیت مردم و انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 6271
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
ایران قوی، حکومتی بر پایه دین است/ بسیج حافظ امنیت مردم و انقلاب اسلامی
امام جمعه سرخ‌رود گفت: دشمن در رسانه‌های خود از هر دروغی استفاده کرد تا جمهوری اسلامی را در حال سقوط نشان دهند اما دستاوردهایی که در همین زمان رونمایی شد، کوچکترین انعکاسی پیدا نکرد چراکه ایران قوی حکومتی بر پایه دین است، برای منطق لیبرال دموکراسی غرب، که بیش از دویست سال بر اساس آن دنیا را چپاول کردند، زنگ خطر را به صدا درآورده است.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام مهدی تقی زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان هفته گذشته اظهار داشت: در بیانات ایشان یک نگاه جامع وجود دارد،که همه موضوعات را در کنار یکدیگر می بیند.موضوعات بین المللی و منطقه‌ای،سیاست ها و اهداف استکبار و دشمنان، چالش های داخلی، توصیه ها و ایجاد امید و… حقیقتا جامعیت و اشراف ایشان در تبيين مسائل روز، به معنای واقعی کلمه راه گشاست.

وی افزود: عزیزانی که در عرصه جهاد تبيين فعالیت می کنند، بیانات ایشان را باید رکن اساسی فعالیت خود قرار دهند،بر روی آن کار کنند و تحلیل کنند.
ما هم در تریبون مقدس نماز جمعه که خط مقدم جهاد تبيين است بر خود وظیفه می دانیم به اقتضای زمانی که در اختیار داریم به برخی از منویات ایشان بپردازیم.

امام جمعه سرخ رود با بیان اینکه یکی از توصیه های مهم ایشان، پیشرفت است، گفت: پیشرفت وظیفه ماست و مهم ترین ابزار این پیشرفت امید است. دشمن از همه توان و ابزاری که در اختیار دارد برای ناامیدی ما استفاده می کند،برای القای بن بست از رسانه و ماهواره گرفته تا فضای مجازی افسارگسیخته.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: ما با پیشرفت خودمان‌ می توانیم این منطق دروغین و استعماری را به زیر بکشیم و قطعا با امید و تلاش می توانیم.
امیدی را که می خواهند از ما بگیرند و یک امتداد داخلی هم در داخل،همسو با دشمنان عمل می کند.

وی ادامه داد: می بینید در بعضی روزنامه‌ ها و سايت های رسمی کشور هم پیشرفت های کشور سانسور می شود،و ما علاوه بر اینکه در رسانه های بین المللی با سانسور پیشرفت های کشور مواجهیم،با یک خودسانسوری درونی هم مواجه هستیم که بسیار جای تاسف دارد. کسی که ایران را دوست دارد،یکی از علائم آن امید آفريني است،و اگر کسی این شاخصه را ندارد باید در وطن دوستی خود شک کند.

امام جمعه سرخ رود اظهار کرد: نقد منصفانه،راه کار دادن نسبت به مشکلات هیچ منافاتی با امیدآفرینی ندارد. رهبر معظم انقلاب هم نقد و راهکار ارائه می دهند و هم در اوج امید آفرینی هستند که باید برای همه ما الگو باشد. پیرامون این اغتشاشات هم رهبر معظم انقلاب با دلی آرام و آکنده از ایمان فرمودند،قطعا این اغتشاشات تمام خواهد شد،و صحنه گردان هایی که در صحنه و پشت صحنه هستند بسیار حقیرتر تر آن هستند که بتوانند به نظام آسیب برسانند.

حجت الاسلام تقی زاده عنوان داشت: شرارت‌های آنان باعث شد مردم هر روز بیشتر از آنات بيزارتر و متنفرند شوند،و با وجود هزینه هایی که برای نظام ایجاد کردند،ملت این تهدید را به فرصت تبدیل کرد،۱۳‌آبان و تشیع شهدا نمونه ای از آنهاست و نیروهای مسلح ما هم به قلب این فتنه‌ ها زدند تا آن را کور کنند،و امیدواریم دولت مرکزی عراق،هشدار جمهوری اسلامی را جدی بگیرد،و منطقه کردستان را از لوث وجود گروهک های تروریستی پاک کند،و الا ایران به شیوه خود،آنها را نابود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شجریه طیبه ای که امام راحل عظیم الشان بنا نهاد و اگر بگوئیم اقتدار و عزت‌ و بخش اعظمی از پیشرفت های کشور،ثمره این شجره طیبه است،سخن به گزاف نگفته ایم ما در سال های پس از پیروزی انقلاب،حقیقتا به این کلام امام راحل پی بردیم که فرمودند،بسیج لشگر مخلص خداست.

امام جمعه سرخ رود گفت: هرجا کاری بر زمین ماند،هرجا حادثه‌ای اتفاق افتاد از سیل و زلزله و..هرکجا عقب ماندگی در بخش عمران و آبادانی داشتیم،این بسیج بود که خالصانه در خط مقدم بود و بدون هیاهو جهاد کرد. بسیجی طعنه و دشنام می شنود، اما برای خدا و همانند مقتدای خود امیرالمومنین از حرکت باز نمی ایستد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: در همین اغتشاشات جان می‌دهد و خود را سپر می کند،تا به جان و مال و ناموس مردم آسیب نرسد. بسیجی برای امنیت این کشور،جان می دهد،او را به آتش می کشند،تیغ بر گلوی او می کشند،اما ذره ای از آرمان انقلاب و راه ولایت عقب نمی نشیند و آنهایی که به دنبال راز ایستادگی و بالندگی جمهوری اسلامی می گردند، آن را در تفکر بسیجی و این شجره طیبه ببینند.

وی در پایان تصریح کرد: افتخار ما این است که خود را بسیجی بدانیم و بسیجی بمانیم هفته بسیج را گرامی می داریم و از خداوند توفیق روزافزون‌ برای این شجره طیبه مسئلت می کنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.