1

صنایع تبدیلی و صادرات بخش کشاورزی در مازندران تقویت شود

  • کد خبر : 6203
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
صنایع تبدیلی و صادرات بخش کشاورزی در مازندران تقویت شود
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار بالا در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی باید شکل گیرد و تقویت شود.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام علی اصغر عالی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، با تأکید بر ایجاد امنیت در بخش‌های مختلف زیرساختی و توسعه‌ای، اظهار داشت: مشکلات بخش کجور تا حدود زیادی شناسایی و دسته بندی شد و قرار است در کمیسیون‌های مرتبط پیگیری و برطرف شود.

وی ادامه داد: باید مشکلات اولویت بندی شود و طبق آن نسبت به حل و رفع آن اهتمام ویژه شود و در عمل پیاده سازی شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران و مشاور عالی استاندار مازندران با بیان اینکه باید طرح جامع محرومیت زدایی بخش کجور ایجاد شود، گفت: ۹۹ درصد قوانین منابع طبیعی ما قبل از انقلاب و البته در خارج کشور نوشته شد و الان با قوانین منابع طبیعی و محیط زیست مشکل داریم.

وی افزود: اصل کار باید در مجلس صورت بگیرد و البته جاهایی هم دولت خود را وفق دهد و اصلاحات ساختاری در این دو حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام عالی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مازندران در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی مازندران باید شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری هم فعالیت فرهنگی داریم، عنوان داشت: هم باید مکان مناسب برای فعالیت‌های گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم و هم میراث گذشتگانمان را هم زنده کنیم تا روند جذب گردشگر افزایش یابد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران و مشاور عالی استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح تغییر الگوی کشت در مازندران با جدیت از سوی استاندار در حال پیگیری است، تصریح کرد: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت‌های حوزه کشاورزی احیا شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.