4
فرمانده سپاه محمودآباد:

۴ خانه محروم در محمودآباد افتتاح می‌شود/ تشییع پیکر شهید مدافع وطن

  • کد خبر : 6179
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
۴ خانه محروم در محمودآباد افتتاح می‌شود/ تشییع پیکر شهید مدافع وطن
فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه ۴ باب خانه محروم طی هفته بسیج افتتاح می‌شود، گفت: بسیج خادم مردم بوده و در راستای کمک به آنان از گذشته تا به امروز نقش داشته است.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با تشییع پیکر شهید امنیت شهید نیک‌پور اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب همچنان با جاری شدن خون شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید امنیت امروز پا بر جا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب بسیج همچنان پای کار انقلاب است، افزود: با آغاز اولین روز از هفته بسیج، پیکر شهید امنیت و بسیجی فعال، شهید نیک‌پور ۹ صبح فردا از سپاه محمودآباد به سمت مصلای سرخ‌رود تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: امروز با بسیج به نقطه اوج امنیت رسیده‌ایم؛ زمانی مانند ۸ سال دفاع مقدس نیاز بود در جنگ بسیج خود را ثابت کند و زمانی در عرصه اقتصاد مقاومتی، همچنان در کار جهادی، محرومیت‌زدایی، سیل و زلزله و کرونا شاهد حضور پرشور بسیجیان برای کمک به مردم هستیم.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد با اشاره به برنامه‌هایی اجرایی هفته بسیج در این شهرستان خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، نقاشی و هنری برای بسیجیان نوجوان، تجلیل از بسیجیان نخبه، اهدای بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند، اردوی جهادی و راهیان نور استانی، تجلیل از بانوان محجبه، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان و کودکان در مرکز شهر و ویزیت رایگان در روستای گل محله با حضور پزشکان متخصص از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی افتتاح خانه محروم را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در محمودآباد دانست و گفت: ۴ باب خانه محروم در روستاهای معلم‌کلا، اسکنده و اسدالله آباد در هفته بسیج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.