3

کارهای فرهنگی در شان تراز انقلاب اسلامی باشد

  • کد خبر : 6120
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کارهای فرهنگی در شان تراز انقلاب اسلامی باشد
امام جمعه سرخ‌رود گفت: نظام اسلامی به وحدت، اتحاد و خدمت بی‌منت مدیران نیاز دارد و آنچه امت اسلام را از آسیب‌ها و آفت‌ها مصون نگه می‌دارد؛ وحدت و انسجام اسلامی است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی مشترک شهرستان محمودآباد و بخش سرخ‌رود که در دفتر ایشان با حضور مسئولان شهرستانی روز گذشته 25 آبان برگزار شده است، اظهار داشت: در مباحث فرهنگی در سطح کشور نیاز به ارائه عملکردهای بیشتر داریم و خوشبختانه در این بخش شاهد فعالیت خوب حوزه فرهنگی هستیم.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در بخش سرخ رود و سطح شهرستان نشان از تراز انقلابی بودن مدیران این منطقه است که امیدواریم با توجه به رفع مشکلات اقتصادی که شاهد هستیم، برنامه‌های فرهنگی نیز رونق بیشتری داشته باشد.

الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در ادامه جلسه مشترک شورای فرهنگی با بیان اینکه اگر مدیریت در تراز انقلاب اسلامی صورت گیرد، مشکلات چندانی نخواهیم داشت، گفت: مردم اگر امروز گله‌ای دارند، جدا از برخی‌ها که ناجوانمردانه درصدد تخریب نظام هستند؛ نسبت به عملکرد و برنامه‌های مدیران است.

وی ادامه داد: این نظام با خون شهدا و حضور پدران ما شکل کرد و حافظ امنیت ما است چراکه به ما عزت می‌دهد اما تدبیر برخی مسئولین مشکل‌ساز شد.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: اگر بنا است از مدیری در تراز انقلاب اسلامی صحبت شود آیا عضوی از این نظام و ملت ومردم یک مسئول را حاضر است به عنوان مدیر تراز انقلاب با دست نشان دهد یا خیر.

حجت‌الاسلام جباری عنوان داشت: یک مدیر باید شاخصه و آرمان‌های انقلاب را همراه داشته باشد و الگوی برنامه‌های مدیریتی خود بداند.

وی یادآور شد: در حوزه فرهنگی کار انجام نشده است؛ یک مدیر با تزریق روحیه امید و جهادی باید عملکرد مناسب ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.