3
با مصوبه هیئت مدیره سازمان در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ که با حضور استاندار محترم برگزار شد؛

دکتر انشایی جانشین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد

  • کد خبر : 6110
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
دکتر انشایی جانشین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران شد
با پیشنهاد مدیرعامل و تایید هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، دکتر حامد انشایی جانشین مهندس فرجی در امور اجرایی این سازمان شده است.

به گزارش “خط شمال” به گزارش مطالبات مردمی، دکتر حامد انشایی سرپرست حراست و جانشین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران در امور اجرایی به واقع یکی از مدیران جوان ،شایسته و توانمند مازندران است که در طی مدت کوتاه حضورش در سازمان همیاری شهرداری مازندران به دلیل تکریم و پیگیری مشکلات پرسنل و ارباب رجوع به یک چهره محبوب و مورد اعتماد تبدیل شده است.

وی که دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی با 16 سال سابقه فعالیت در شهرداری نور و صاحب تألیفات، کتاب و مقالات معتبر علمی در حوزه مدیریت، منابع انسانی، رفتار سازمانی خصوصا در بخش شهرداری ها می باشد به دلیل ارائه طرح و برنامه های نو و جدید برای توسعه و پیشرفت سازمان توانست به شایستگی اعتماد استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار و اعضای هیات مدیره را کسب و به عنوان جانشین مدیرعامل در امور اجرایی منصوب شود .

این جوان شایسته و خوشفکر مازندرانی که در طول خدمتش به دلیل خلق و خوی خوش و داشتن راهبرد جدید مقبول مدیران و پرسنل بوده است درصدد است با تبیین دقیق و اجرای سیاست های مهندس فرجی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران دریچه ای نو و پراز امید برای پرسنل این سازمان بازکند.

مهندس فرجی در بخشی از حکم دکتر انشایی آورده است :

ضروری است با سرلوحه قرار دادن راهبرد توکل، تدبیر و تلاش و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه امکانات و منابع به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایف اقدام کنید.

ابلاغ تکالیف و وظایف معاونت ها، مدیران دوایر، اخذ گزارش عملکرد و نیز نظارت بر حسن اجرای آنها در تمام سطوح و موضوعات از جمله امور محوله به جنابعالی است .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.