2

امروز درگیر یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان نظام هستیم/ قدرشناسی مسئولین از مردم همیشه در صحنه

  • کد خبر : 6018
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
امروز درگیر یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان نظام هستیم/ قدرشناسی مسئولین از مردم همیشه در صحنه
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه امروز که تمام تیرهای دشمن به سنگ خورده، دست به جنگ ترکیبی زده‌اند، گفت: دشمنان که دیده‌اند با یک حربه نمی‌توان جمهوری اسلامی را به زانو درآورد، دست به ترکیب تمام راهبردها و حربه‌های خود زدند و استکبار در رأس این جنگ و فتنه، مدیریت و هماهنگ کردن تمام حربه‌ها و امکانات را بر عهده داشته و دارد.
به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نمار جمعه امروز با اشاره به مراسم راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در هفته گذشته اظهار داشت: به اذعان تمام کسانی که در این راهپیمایی حضور داشتند،شاهد پرشورترین راهپیمایی ۱۳ آبان از ابتدای انقلاب بودیم.و دلیل آن تلفیق استکبارستیزی و فتنه ستیزی مردم عزیز ایران در شرایط کنونی بود.
وی افزود: حالا شما بگردید و در رسانه‌های منتسب به استکبار و مزدوران آنها و ببینید چگونه این حماسه‌ را پوشش دادند. آنها این حضور ملیونی را مردم نمی دانند،اما تجمع چند ده نفره و بستن خیابان و آسیب به بیت المال را جزو مردم می دانند.
امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: در واقع استکبار از شما مردم کینه و دشمنی دارد،مردمی ‌که بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب،و با وجود تمام سختی ها و دشمنی ها و جنگ هایی که بر این ملت تحمیل شد،اینچنین پای نظام و ولایت ایستاده اند.
حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: آنها با شما مردم مشکل دارند،که تمام مدل های جنگی را بر ضربه به این ملت و نظام به کار گرفته اند،یک روز جنگ نظامی،یک روز جنگ تبلیغاتی،یک روز تحریم و…؛ جنگ ترکیبی یعنی اگر روزی کشور ما فقط درگیر یک جنگ بود،امروز هم زمان درگیر تمام انواع جنگ است.
وی خاطرنشان کرد: تمام دشمنان نظام که با یکدیگر اختلاف ایدئولوژیک دارند،برای ضربه به این ملت در کنار یکدیگر جمع شدند تا با هدایت آمریکا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند. منافقین و کوموله،فاز سخت افزاری این فتنه‌ را به عهده بگیرند و در شهرها و خیابان ها دست به تخریب و کشتار بزنند.
سعودی حمایت مالی گروهک ها و رسانه ها را انجام دهد و آمریکا و انگلیس تبلیغات و مدیریت فضای مجازی را بر عهده بگیرند.
امام جمعه سرخ رود گفت: جنگ ترکیبی یعنی در کنار این فتنه‌ داخلی،استکبار در سازمان های بین المللی وابسته، ایران را محکوم‌ کند و کشورها را وادار به تحریم ایران نماید. جنگ ترکیبی یعنی تمام سازمان های جاسوسی قدرتمند دنیا از آمریکا آمریکا انگلیس و اسرائیل برای ضربه به ایران با یکدیگر هماهنگ عمل کنند.
حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: جنگ ترکیبی یعنی شما نتوانی حتی یک مطلب را در فضای مجازی بر ضد استکبار منتشر کنی،اما دشمن و مزدوران آنها از سلبریتی و….بیش ۳۸ هزار دروغ را منتشر کنند…
وی یادآور شد: جنگ ترکیبی یعنی،دشمنی که حتی نمی خواهد،یک ایرانی با هر قوم و نژاد و مذهب در ایران با امنیت و آرامش زندگی کند،دست به تحریک می زند تا شاید بتواند با ایجاد شکاف،امنیت و آرامش کشور را به هم بزند،و مع الاسف برخی عالم نماها هم در کمال بی بصیرتی، آب به آسیاب دشمن می ریزند.
امام جمعه سرخ رود اظهار کرد: جنگ ترکیبی یعنی دولت های که در کشورشان نشانه ای از آزادی بيان و پوشش اختیاری نیست و با تمام توان با حجاب مبارزه می کنند و مردم کشورشان را سرکوب می کنند،نگران آزادی و پوشش زنان و مردم ما شده اند،و به نمادهای دینی و اعتقادی ما حمله می کنند.
آری جنگ ترکیبی یعنی،ترکیب جنگ اقتصادی و حمله سایبری و جنگ کلاسیک نظامی جنگ های نامنظم و چریکی،جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی و….
که همه اینها را در تقابل با جمهوری اسلامی می بینیم اما این مردم با بصیرت و حضور خود تا به امروز تمام این فتنه‌ های سنگین را که شايد در طول تاریخ سابقه ندارد، خنثي کرده اند.
حجت الاسلام تقی زاده افزود: مردم ما با ولایت پذیری مانع از آن شدند تا دشمنان به اهداف شوم و پلید خود،که نابودی و تجزیه ایران است برسند.
دشمنان بدانند،ایران از حالت‌ پدافندی تنها عبور کرده،و مطمئن باشند وضعیت آفندی و انتقام ما را هم خواهند دید.
وی گفت: همانطور که مسئولین نظامی و اطلاعاتی ما گفتند،آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی منتظر پاسخ و انتقام سخت ما باشند.
ماهواره قائم ۱۰۰ و سامانه‌ باور ۳۷۳ که در رسانه های خود آن ها را سانسور می کنید،اما از توانایی آن مطلع هستید،تنها بخش بسیار کوچکی از توانمندی نظامی ایران است اما مسئولین ما باید قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانند،که اگر شبانه روز برای برطرف کردن مشکلات این مردم وفادار تلاش کنند کم است.
امام جمعه سرخ رود با تاکید بر اینکه مسئولین ما بدانند برای رفاه و معیشت این مردمی که در هر شرایطی پای نظام ایستاده اند باید جهاد کرد، افزود: ما برای اعتلای پرچم و سرود این جمهوری اسلامی،نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید داده ایم،بی احترامی به پرچم و سرود جمهوری اسلامی یعنی بی احترامی به شهدا و خانواده های شهدا.
حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: قهرمانان ما با وجود آرامشی که حاصل جانفشانی های مرزداران و حافظان امنيت است،می توانند افتخار کسب کنند،و الا مانند بسیار کشورهای منطقه و دنیا مجال حضور در عرصه های بین المللی را پیدا نمی کردند. اگر خدایی نکرده به پرچم و سرود ما بی احترامي شود،در واقع قدرنشناسی آن هم زحمت و فداکاریست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانان ما باید بدانند،همه ما سربازان کشور هستیم در بخش های مختلف،و باید برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران از جان خود مایه بگذاریم، البته قریب به اتفاق قهرمانان دلبسته به این نظام و شهدا هستند که از آنها تشکر می کنیم.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.