4

ارزش خرج کردن و هزینه کردن برای اباعبدالله تا هفتاد برابر می‌شود

  • کد خبر : 5849
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
ارزش خرج کردن و هزینه کردن برای اباعبدالله تا هفتاد برابر می‌شود
امام جمعه محمودآباد گفت: سلام بر اجزاء پیکر امام حسین ویژه است، برای احدی سلام بر جز به جز پیکرش نمی‌دهیم، بر عزاداری‌اش سفارش ویژه‌ای شد‌، خرج کردن و هزینه کردن برای اباعبدالله تا هفتاد برابر می‌شود، به زیارت رفتنش از لحظه حرکت چهار هزار ملک همراهی می‌کنند.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: پیاده رفتن برای زیارت هر قدمی که بر می‌دارد گناهی محو می‌شود و درجه‌ای نوشته می‌شود و نهایتا هیچ پیامبر و امامی جز حسین اربعین ندارد.

وی به جنایات رژیم صهیونستی در ۲۵ و ۲۶ شهریور در تاریخ منطقه واقعه‌ای مهم رقم خورد؛ اشاره کرد و افزود: رژیم متجاوز و غاصب و اشغالگر صهیونیستی ابتدا لبنان را در سال۱۹۸۲ اشغال وتا بیروت پایتخت لبنان، پیش رفت‌.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: می‌دانید کابوس ترس و ایجاد وحشت از رژیم صهیونیستی روزگاری در منطقه نقشه هاو طرح های شیطانی آنها را به جلو میبرد و از آنان در سیطره و چیره شدن بر کشورهای اسلامی با حاکمان ضعیف و بزدل،چهره ای موفق و قدرتمند و پیروز به نمایش میگذاشت،و آنها نیز از این فضای رعب انگیز و مخاطره ساز برای خود یال‌وکوپالی برای خود ساختن خصوصاً در جنایتی که نسبت به ۲ اردوگاه مهم صبرا و شتیلا انجام داده‌اند این حالت وحشت و ترس را شدیدتر کردند.

حجت الاسلام جباری خاطرشان کرد: به گواه تاریخ زنان، کودکان، پیران، جوانان و کلیه افراد این ۲اردوگاه را مثل آب خوردن به فرماندهی آریل شارون ملعون که تعدادشان بیش از ۳ هزار نفر بودند به گلوله بستند تا این جنایات و صحنه های این چنینی، به قول خودشان درس عبرتی و خاطره فراموش‌ناشدنی برای سایرین باشد و از اخم و خشم صهیونیست ها حساب ببرند.

وی ادامه داد: متاسفانه دنیا و سازمانهای بین المللی، لحظه به لحظه در جریان این جنایت بودند ولی نه حاضر به محکوم کردن آن بودند ونه جراتش را داشتند، اما تاریخ بارها نشان داد که همیشه زمانه به کام جنایتکاران وظالمان و مفسدان نیست، دوره جولان و پیروزی آنها نیز به پایان رسید. حزب الله لبنان با مجاهدت و رشادت بی وقفه دمار از روزگارشان در آورند .

امام جمعه محمودآباد گفت: امروز دیگر جمهوری اسلامی مقابله با این رژیم بی حیثیت را در شأن و منزلت خود نمی داند. فرزندان و دست پروردگانش را به جانشان انداخته که یک تا دو روز از اقدام‌ مقابله بمثل و پاسخگویی گروه های مقاومت نگذاشته دست بدامان اربابان خود میشوند و التماس میکنند که آتش بس می‌خواهیم.

حجت الاسلام جباری عنوان کرد: کسانی که طی ۴۰ سال بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اصل دینی و قانونی و مردمی ولایت فقیه و رهبری دینی نظام ما ایراد گرفته اند، بیان کردند؛اگر تاکنون اطلاعی نداشته اند ،بدانند در کشوری که داد دموکراسی و حقوق بشر و آزادی راسر میدهد اوضاع ملکه یا پادشاه شان چگونه بوده،اگر نظام ما رهبری در راس نظام است تمامی امور کشور از طریق انتخابات صورت میگیرد،حتی اختیارات اورا هم مجلس وقانون اساسی تعیین کرده که آنها خود برگزیدگان ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملکه انگلیس ۷۰ سال پادشاهی می‌کند و اختیارات بسیاری دارد و یک منصب کاملا موروثی است‌ بنابراین دنیا کاملا کر و لال شده ده است. حالا ببینید اختیارات ملکه انگلیس را: تعطیل یا آغاز بکار پارلمان انگلیس که ۷۹۲ عضو دارد، _انتصاب اعضای مجلس، _امضا و توشیح ملکه برای تصویب مصوبات و لوایحه پارلمانی، _عزل و نصب وزیران،_اعلان جنگ و صلح،_مصونیت قضائی،_نصب بالاترین مرجع مذهبی اسقف اعظم برای کلیسا،_اعلان جنگ یا صلح و _نصب فرماندهی کل.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.