3

تیم فوتبال شهرداری نوشهر برای حضور در لیگ دسته ۲ کشور سر و سامان گرفت

  • کد خبر : 5611
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
تیم فوتبال شهرداری نوشهر برای حضور در لیگ دسته ۲ کشور سر و سامان گرفت
همپا شهردار نوشهر و خوئی رئیس شورای شهر تیم فوتبال شهرداری نوشهر را برای حضور در لیگ دسته ۲ کشور سر و سامان دادند و مربیگری تیم نیز بر عهده بهاءالدین پناهی باتجربه و با سرپرستی علی اکبر اسلامی کارکشته فرزند نوشهر قرار گرفت.

به گزارش “خط شمال” بهاءالدین پناهی سرمربی باتجربه و بادانش فوتبال ایران بعد از توافق با مدیران باشگاه شهرداری نوشهر و قراردادی یک ساله هدایت این تیم را در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور بر عهده گرفت.

علی اکبر اسلامی دروازبان سابق تیم ایرسوتر نوشهر و سرپرست موفق تیم امید شهرداری نیز به تیم بزرگسالان نوشهر پیوست تا در این فصل از رقابت ها به عنوان سرپرست باشد که قطعا ترکیب تجربه و جوانی موجب پیشرفت روزافزون این تیم خواهد بود .

لازم به ذکر است مربیگری این تیم در برهه ای بر عهده محسن عاشوری از فوتبالیست های باتجربه ایران و تیم پرسپولیس بود که با توجه به نتایج ضعیف و عدم توفیق در صعود به مراحل بالاتر از کار برکنار شد .

پس از محسن عاشوری هدایت تیم فوتبال شهرداری نوشهر به محسن بنگر فوتبالیست موفق تیم های مختلف لیگ برتر ایران پرسپولیس و سپاهان سپرده شد که البته در برهه کوتاهی صاحب موفقیت هایی شد ، اما در ادامه با توجه به نتایج متوسط و عدم مدیریت فنی کار از دستش در رفت و بنا به‌تشخیص مسئولین این تیم از کار برکنار شد .

اکنون تیم فوتبال شهرداری نوشهر بعنوان نماینده استان مازندران و خصوصا شهرستان نوشهر در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.