4
انتظار امام جمعه سرخ‌رود از استاندار مازندران؛

کلنگ‌زنی چهار بانده کردن جاده سرخ‌رود-آمل مطالبه جدی مردم این شهر در هفته دولت است

  • کد خبر : 5592
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۷
کلنگ‌زنی چهار بانده کردن جاده سرخ‌رود-آمل مطالبه جدی مردم این شهر در هفته دولت است
امام جمعه سرخ‌رود چهار بانده شدن محور سرخ‌رود-آمل را از مطالبه جدی مردم این شهر عنوان کرد و گفت: این جاده به‌عنوان جاده مرگ سالانه باعث ایجاد تصادفات زیادی است و جوانان و مردم این شهر و بخش را عزادار می‌کند، سال‌هاست درخواست داشته که این محور مورد توجه قرار گیرد و امروز انتظار داریم با حضور استاندار مازندران کلنگ چهار بانده کردن این محور در هفته دولت بر زمین بخورد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در نشست با خبرنگاران سرخ‌رود اظهار داشت: با توجه به مردمی بودن و انقلابی بودن استاندار مازندران این انتظار می‌رود که در هفته دولت با حضور در این شهر و بخش از نزدیک شاهد مشکلات و دغدغه‌ها بوده تا درصدد رفع آن‌ها باشیم.

لزوم توجه جدی به قیمت‌گذاری برنج از سوی مسئولان

وی با اشاره به اینکه واردات برنج خارجی درست در زمان برداشت برنج، ظلم بزرگی به کشاورز است، افزود: مسئولان و مدیران ذی‌ربط باید توجه ویژه‌ای به کشاورز و کشاورزی داشته باشند تا درست در زمان برداشت با کاهش قیمت برنج مواجه نباشیم.

امام جمعه سرخ‌رود یکی از محصولات استراتژیک در کشور را برنج دانست و تصریح کرد: برنج از مواد غذایی مهم در سفره ایرانی‌هاست و چه بهتر که از تولید داخلی آن به جای برنج خارجی وارد شده، استفاده کنیم؛ کشاورزی عشق ومشکلات زیادی را برای کشاورز دارد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه درصدد برگزاری جشنواره برنج و گل و گیاه در این شهرستان با توجه به ظرفیت آن هستیم، افزود: قیمت‌‌گذاری مناسب برنج توسط متخصصان و کارشناسان کشاورزی می‌تواند شرایط خوب در بازار داخلی ایجاد کند و اینگونه کشاورز هم ضرر نخواهد کرد.

نقش رسانه در جامعه بسیار حائز اهمیت است

وی با اشاره به اینکه احترام متقابل باید بین مسئولان و خبرنگاران باشد، اظهار داشت: خدمات ارزنده خبرنگاران و اصحاب رسانه قابل تقدیر و تجلیل خواهد بود، شهید صارمی امروز به‌عنوان یکی از الگوها در اذهان مردم بوده به خاطر نگاهشان به نظام در راستای اهداف آن است که باعث ماندگاری ولایت شد؛ به نوعی می‌توان شهید آوینی را شهید قلم دانست چراکه اخلاص و عمل ایشان باعث ماندگاری می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: به‌روز رسانی اهداف پیامبر (ص)، امام علی (ع) و جریان فکری عاشورا باعث می‌شود تا جوانان بیشتر انگیزه مطالعه در این زمینه را داشته باشند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: خبرنگاران شهر سرخ‌رود خدمات خوبی در مسیر خبری در شهر داشتند، توانستند مشکلات مردم را با حفظ شان مدیران نوشته و به اطلاع مردم برسانند، یکی دیگر از مسئولیت‌های مهم اصحاب رسانه توجه به موضوع بصیرت و جهاد تبیین است چراکه مشکلات جامعه باید براساس گفتمان نظام برای تشکیل جامعه نوین اسلامی شکل گیرد.

وی در پایان گفت: تولید خبر درست امری بسیار مهم است و یک خبرنگار خوب با تشکیل اتاق فکر در صدد بررسی مشکلات و انعکای دغدغه‎‌های مردم در راستای حل آن قدم بر می دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.