18
انتقاد سردبیر به بی‌تفاوتی مسئولان در تجلیل از خبرنگاران؛

خبرنگاران وارثین مکتب زینب (س) هستند

  • کد خبر : 5525
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
خبرنگاران وارثین مکتب زینب (س) هستند
چه آشکارا به تیتر خبر، مهر تایید می‌زند این عنوان؛ کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود اما این روزها خبرنگاران این خطه در اولین روزهای شروع رسالت خبری حضرت زینب (س) که روشنگری واقعه کربلا بود به فراموشی سپرده شدند تا تایید شود که خبرنگاران این شهر همچون حضرت زینب (س) در کربلا غریب ماندند.

به گزارش “خط شمال” حضرت زینب (س) مسئولیت پیام‌رسانی این روز مهم تاریخی را برعهده داشت و از ایشان به‌عنوان اولین خبرنگار کربلا یاد می‌شود.

ایشان الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است و این چنین شد که با تأسی از حضرت زینب نباید در بیان حقایق لحظه‌ای درنگ شود.

امام حسین (ع) تا ظهر روز عاشورا با برنامه‌ریزی خاصی که داشت، قیام خود را به سرانجام رسانده و به لقای حضرت حق پیوست. از عصر عاشورا نیز هدف پیام‌رسانی قیام عاشورا بر عهده زینب کبری (س) بوده و ایشان نیز با تمامی سختی‌هایی که دیده بود، در کنار مسئولیت مدیریت اسرای کربلا، مسئولیت پیام‌رسانی این روز مهم تاریخی را برعهده داشت.

اگر حضرت زینب کبری(س) نبود، واقعه‌ کربلا در همان منطقه کربلا می‌ماند و در حقیقت ما واقعه عاشورا را به لطف بیان حضرت زینب (س) میراث داریم.

از همه مهمتر آن است که امروزه مسئولان و مدیران برای ثبت برپایی مراسمات عزاداری سیدالشهداء به خبرنگاران و عکاسان خبری وابسته می‌شوند تا پیام عاشورا که از اولین خبرنگار کربلا شنیده‌اند را منتشر کنند اما وارثین آن را کاملا در روزشان به فراموشی سپردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.