2

رزمندگان اسلام از خیمه ولایت و اسلام که ایران باشد، پاسداری کردند

  • کد خبر : 5491
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
رزمندگان اسلام از خیمه ولایت و اسلام که ایران باشد، پاسداری کردند
امام جمعه سرخ‌رود گفت: رزمندگان ما گرد خیمه ولایت جمع شدند و دست بیعت به حسین زمان دادند و با فدا کردن جان خود، از خیمه ولایت و خیمه اسلام که ایران باشد، پاسداری کردند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌السلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: اتفاقات و درگیری‌ها و تقابل هایی ‌که امروزه در دنیا در حال اتفاق افتادن است،به خوبی نشان می دهد،دنیا همیشه صحنه ای از کربلا است.

وی افزود: یک عده در این کارزار،یزدی هستند،یک عده هم حسینی عليه السلام. یک عده با زر و زور و تزویر با حق و توحید در حال مبارزه هستند و یک عده با وجود تمام سختی ها و تحریم ها و فشارها،در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کنند.

امام جمعه سرخ رود خاطرنشان کرد: یک عده منافق منتظر فرصت هستند تا به حق ضربه بزنند و یک عده فقط لایه ای از دین را انتخاب کردند و در تمام اتفاقات ساکت هستند. امروز می بینید چه جنايت هایی در فلسطین انجام می شود،قتل و غارت و تجاوز و کودک کشی و نسل کشی،گوشه ای از این جنايت هاست.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: واکنش پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب بسیار قابل تأمل است. شمر امروز، نخست‌وزیرِ اسرائیل است. ما شمر را لعنت میکنیم، برای اینکه ریشه شمری عمل کردن را در دنیا بکنیم؛ ما یزید و عبیدالله را لعنت میکنیم، برای اینکه با حاکمیت یزیدی، حاکمیت ظلمِ به مؤمنین در دنیا مقابله کنیم.

وی ادامه داد: در این بین مجامع بین‌المللی که ریشه آنها از استکبار نشأت می گیرد،در قبال این جنایت ها سکوت می کنند و دولت های غربی این نسل کشی و جنایت را اقدامی در جهت دفاع از خود می بینند،همانطور که در مسئله یمن اینگونه رفتار کردند. ای ننگ بر شما باد،لعنت خدا بر شما باد،شمایی که شمر و یزید زمان ما هستید.

امام جمعه سرخ رود گفت: رژیم منحوس صهیونیستی هر بار با راه انداختن چنین جنگ هایی،بر زمان نابودی خود سرعت می بخشد.قدرت مقاومت به جایی رسیده که تا همه خواسته هایش مورد پذیرش قرار نگیرد،آتش بس را نمی پذیرد.و این نشان از ضعف هر روزه اسرائیل و قدرت مقاومت دارد. هر چه زمان می گذرد،وعده نابودی اسرائیل، توسط امام خامنه ای بیشتر نمایان می شود‌.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: در هر کجا نفوذ اسرائیل در بدنه حکومت ها باشد،آن حکومت یزیدی عمل می کند. نمونه آن در حکومت مستبد الهام علیف آذربایجان است که حتی از شعار یا حسین بر دیوار خانه یک پیرزن هم می ترسد‌. درود بر سیده شهلا،این زینب آذربایجان.که با شجاعت و با نوشتن شعار یا حسین، که نماد آزادگی است،لرزه بر اندام حکومت مستبد و صهیونیستی آذربایجان انداخت.

وی بیان کرد: باید به این یزیدهای زمان گفت:يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿۸﴾ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد آری آن جلوه که فانی نشود نور خداست. در داخل کشور و انقلاب هم صحنه کربلا برپاست. زمانی بود که یکی از یزیدهای دوران به نام صدام،با حمایت استکبار،به خاک این کشور چشم طمع دوخت.

امام جمعه سرخ رود اظهار کرد: عده ای شهد شیرین شهادت را نوشیدند،عده ای به مقام جانبازی نائل آمدند و عده ای هم به اسارت رفتند.آزادگان عزیزی که با الگو گرفتن از امام سجاد علیه السلام و خانم زینب کبری،در اسارت هم آزاده بودند و باعث افتخار اسلام و ایران شدند یاد و خاطره همه آزادگان عزیز را گرامی می داریم.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: در فتنه ها هم یزیدیان خودشان را نشان دادند.همان هایی که در فتنه ۸۸ و در روز عزای سالار شهیدان، به رقص و پایکوبی پرداختند و اگر نبود عنایت اهل بیت و بصیرت مردم،این فتنه‌ گران وابسته به استکبار و صهیونیست تمام داشته ها و آرمان های انقلاب را نابود می کردند.و امروز که با رأفت اسلامی آزادانه در این انقلاب زندگی می کنند،با گستاخی به حسینیان واقعی زمان و مدافعان حرم توهین می کنند،به سردار رشید جبهه های سوریه،حاج حسین همدانی عزیز جسارت می کنند. حقیقتا این افراد مانند عمر سعد از گندم ری هم نخواهند خورد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.