4

جلسه روسای هیئت‌های دوچرخه‌سواری شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 5474
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
جلسه روسای هیئت‌های دوچرخه‌سواری شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد
اولین جلسه و نشست هیئت‌های شهرستانی استان با صابر اکبرزاده رییس هیئت در عصر چهارشنبه به میزبانی شهر سرخ‌رود تشکیل شده است.

به گزارش” خط شمال” در این نشست گزارشی از فعالیت‌های هیئت استان در ماه‌های گذشته و برنامه‌های آتی از سوی جبرییلی دبیر هیئت استان عنوان و در ادامه روسای شهرستان به ارایه عملکرد شهرستان و برنامه‌ای آینده پرداختند و نقطه نظرات و‌‌ پیشنهادات و‌ مشکلات خود را در میان گذاشتند.

صابر اکبرزاده رییس هیئت دوچرخه‌سورای مازندران در این نشست به لزوم فعالیت بیشتر، برنامه‌ محوری و برگزاری رویدادهای مختلف تاکید و اظهار داشت: تشکیل یک ساختار مناسب سازمانی، ورزشی و منسجم جهت بهره‌وری و توسعه هر چه بیشتر دوچرخه‌سواری شهرستان و استان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: انسجام و همبستگی به وجود آمده با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران‌مان در استان و تمام کمیته‌ها و هیئت‌های شهرستانی با پشتیبانی‌های اداره کل و فدراسیون موجب پیشرفت ملموس چند ماهه اخیر دوچرخه‌سواری استان شد.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری مازندارن خاطرنشان کرد: به یقین این همدلی، هم سویی و تلاش‌های دلسوزانه موجب شکوفایی هر چه بیشتر دوچرخه سواری استان در آینده نزدیک می‌شود.

اکبرزاده از اهمیت مسابقات المپیاد استعدادهای برتر و آمادگی برای مسابقات انتخابی استان جهت شناسایی برترین‌ها و برگزاری لیگ کراس کانتری و جاده استان در چهار مرحله برا پشتیبانی سازی آینده و امادگی ورزشکاران در تمام ایام سال تاکید کرد.

وی با بیان دو‌ برنامه پیش‌روی هیئت دوچرخه‌سورای استان مازندران تصریح کرد: نخست اعزام دو تیم کراس کانتری آقا و‌بانو مازندران با نام‌های هیئت آمل و هیئت مازندران از بیستم مرداد در استان مرکزی/اراک و  همچنین از میزبانی مرحله سوم لیگ برتر جاده کشور این رویداد بزرگ دوچرخه سواری فدراسیون در مازندران شهرستان‌های نکا و میاندورود از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ مرداد با شرکت دو‌تیم صدر نشین مازنی ارویچ شرق مازندران و هورسان رامسر هستند را اعلام کرد.

گفتنی است در پایان جلسه که با حضور سروان ابراهیمی عضو هیئت ریسه هیئت استان و رییس دفتر پلیس راه استان ‌چندی از کمیت‌ها و پیشکسوتان با تقدیم احکام مسئولیت چند کمیته استان و سرپرستی هیئت شهرستان به اتمام رسید.

آقای عباس نجف نیا کمیته استعدادهایی، آقای محمد بهزادی کمیته جاده، آقای مهشاد داوودی کمیته لیگ، آقای جعفر رنجبران کمیته داوران و عضو کمیته فنی، آقای حامد خسروی پناه به‌عنوان سرپرست هیئت بهشهر و احمد خزایی پول سرپرست هیئت نوشهر معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.