4

آئین گرامیداشت روز خبرنگار در چالوس برگزار شد

  • کد خبر : 5289
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
آئین گرامیداشت روز خبرنگار در چالوس برگزار شد
این آئین با حضور‌ دکتر حسینی پور استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی استانداری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و استان، برخی مسئولین استانی و شهرستانی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران در سینما جهان نمای چالوس برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” استاندار مازندران در این آیین استانی به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار که با همت سازمان بسیج رسانه استان مازندران و خانه مطبوعات و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در چالوس برگزار شد، گفت: استان مازندران از لحاظ رسانه ای نقش پررنگی در کشور دارد.

وی جایگاه خبرنگاران راه جایگاه بسیار رفیعی دانست و بیان داشت : روایت حق و باطل از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون ، نیز خود کار رسانه ای است .

استاندار مازندران در ادامه گفت : شهید صارمی یک فرد نیست ، یک جریان فکری رسانه ای است که اکنون شما خبرنگاران نمایندگان این جریان مهم هستید .

دکتر حسینی پور گفت : مازندران استانی با خبرنگاران و رسانه های مطرح و نافذ در کشور است و اینجانب به خود میبالم که امروز در این جمع و در کنار شما رسانه‌ها و خبرنگاران پرتلاش این استان سرسبز حضور دارم .

وی وجود مدیران انقلابی و جهادی در مازندران را به فال نیک گرفت ولی هشدار داد آن مدیری که بسته رسانه ای و اطلاع رسانی در کار خودش نداشته باشد محکوم به شکست است ، زیرا باید دانست غیر از اهمیت مطبوعات و رسانه‌های مکتوب ، اکنون فضای مجازی فضای حقیقی است و کار رسانه ای در این حوزه بسیار مهم و قابل تامل است .

استاندار مازندران پیشنهاد داد : مدیران و مسئولین از میان خبرنگاران و رسانه های عدالت محور و صادق مشاورین امین انتخاب کنند تا بتوانند در حوزه کاری خود با اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق مردم و جامعه را آگاه سازند .

دکتر حسینی پور کار خبرنگاری را از حرفه های مهم در جامعه عنوان کرد و افزود : امروزه حرفه خبر‌ و رسانه یک کار استراتژیک است و مضافا اینکه خبرنگاری به شدت درگیر با حق الناس است و این نشان از اهمیت والای این حرفه است پس باید مراقب باشیم تا با گفتن و نوشتن مطلبی خدای ناکرده آبرو و حیثیت کسی را به بازی نگیریم چرا که پس از آن هیچ راه جبرانی برای آبروی ریخته شده وجود ندارد .

استاندار مازندران گفت : مخاطب فرمان جهاد تبیین رهبر انقلاب شما خبرنگاران هستید و این موضوع نشانگر جایگاه خطیر خبرنگاری و حرفه رسانه است و اگر قدری سواد رسانه ای در کار وجود نداشته باشد این شغل به جای اینکه فرصت باشد تبدیل به تهدید می شود .

گفتنی است در پایان ضمن تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر در حوزه های مختلف و خبرنگاران برتر و صاحب عناوین اول تا سوم در جشنواره‌های گوناگون و نیز کانون های برتر بسیج رسانه در مازندران ، از سوی استاندار مازندران به جهت برگزاری این مراسم معظم از دکتر قاسمی فرماندار چالوس و دکتر یعقوبی شهردار چالوس با اهدای لوح قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.