4
با معارفه رسمی بخشدار جوان و انقلابی مرزن‌آباد؛

سیستم مدیریت اجرایی چالوس به سمت جوانگرایی پیش رفته است

  • کد خبر : 5203
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
سیستم مدیریت اجرایی چالوس به سمت جوانگرایی پیش رفته است
آئین تکریم و معارفه مهندس مهدی صادق کوهستانی بخشدار جدید مرزن‌آباد با حضور دکتر علی قاسمی فرماندار چالوس، حجت الاسلام جهاندار امام جمعه، شهرداران مرزن‌آباد و هچیرود، رییس شورای اسلامی شهرهای مرزن‌آباد و هچیرود، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان چالوس و بخش مرزن‌آباد برگزار شد.

به گزارش” خط شمال” مهدی صادق کوهستانی بخشدار مرزن آباد در این مراسم با بیان گزارشی اجمالی از دوره سه ماهه سرپرستی خود در این جایگاه، گفت: خدا را شاکرم که نعمت خدمت به مردم عزیز این منطقه بر اینجانب ارزانی شده و سرم را بالا نگه میدارم که حتی در این مدت ۳ ماه و اندی سرپرستی بخشداری مرزن آباد نیز برای خدمت به اهالی این منطقه عقب ننشستم.

بخشدار جدید مرزن آباد تعامل و همدلی مسئولین در این منطقه را عامل پیشرفت بخش مرزن‌آباد دانست و افزود: برای توسعه و اعتلای بخش مرزن‌آباد تمام توانم را می‌گذارم.

دکتر‌ علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس در این مراسم با اشاره به لزوم وحدت و هم افزایی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مسئولین برای خدمت باید به سمت مردم بروند.

فرماندار چالوس در ادامه از امام جمعه مرزن آباد در حمایت و همراهی با مدیران و دستگاه‌های اجرایی تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: نگاه دولت انقلابی و جهادی دکتر رئیسی کار و خدمت به مردم است و ماهم همین شیوه را به‌عنوان الگو پذیرفتیم.

دکتر قاسمی تصریح کرد: با راه اندازی میز تولید و اشتغال در بخشداری میتوان اقدامات موثری در این زمینه انجام داد و در این راستا از بخشدار مرزن آباد می خواهم از همه ظرفیت های بخش جهت توسعه و سازندگی در روستاها استفاده کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با این بیان که شهر و بخش مرزن آباد نیازمند توجه و حمایت مسئولانه همه مدیران است ، افزود : قرار داشتن مرزن آباد در محور مواصلاتی به جاده کندوان و چالوس ، مرزن آباد را در بسیاری از زمینه ها دارای شرایط خاصی نموده که با استفاده درست از همه ظرفیت های موجود در منطقه ، با انجام برخی فعالیت های مورد نیاز توسط مسئولین و دستگاه های اجرایی ، میتوان عملاً توسعه در بسیاری از بخش ها را در این منطقه شاهد بود .

مهدی صادق کوهستانی بخشدار جدید مرزن آباد در گفتگویی با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: طبق سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ بخش مرزن آباد دارای جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر است که از این جمعیت ، حدود ۷ هزار نفر جمعیت شهری و ۱۴ هزار نفر جمعیت متعلق به روستاهای مرزن آباد است .

وی اضافه کرد: بخش مرزن آباد دارای ۱۰۳ پارچه آبادی و روستا است و بحمدالله چه روستاهای کوهستانی و چه بیرون بشم دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است.

صادقی ادامه داد : مرزن‌آباد با دارا بودن مناطق بکر طبیعی ، آبشارهای متعدد ، دشت ، غار و کوه و جنگل دارای خانه های متعدد بوم گردی و فعال در جهت جذب توریست و مسافر است .

بخشدار مرزن‌آباد گفت : برخی روستاییان و اهالی بخش مرزن آباد مشغول به فعالیت هایی چون : کشاورزی و تولیدات گیاهان دارویی و عرقیجات حاصل از آنها و میوه های ناب کوهستانی همچون سیب و به و مشتقات حاصل از آنها (مرباها و ترشیجات مختلف) هستند که این فعالیت ها مصداق توسعه درآمد پایدار در مناطق روستایی است.

وی تولید فرش توسط حدوداً ۴۰ بانوی هنرمند در منطقه گویتر مرزن آباد ، دامپروری و تولیدات لبنیات و تولید برنج در متکارودبار که در شهرهای اطراف زبانزد است را از دیگر تولیدات و فعالیت‌های اهالی این منطقه برشمرد و افزود : قطعاً در جهت توسعه اشتغال و درآمد پایدار در بخش مرزن آباد از هرگونه ظرفیت شهرستانی و استانی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در راستای سیاست های عمومی دولت جهادی و انقلابی ، در مرزن آباد و در حوزه روستایی برای مردم گام های مثبتی برداریم .

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.