6

نشستی به‌مناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور با امام جمعه سرخ‌رود

  • کد خبر : 5180
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
نشستی به‌مناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور با امام جمعه سرخ‌رود
صبح امروز به‌مناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور، علیزاده فرماندار محمودآباد، رنجکش بخشدار سرخ‌رود، حاج آقا خانزاد پدر شهید خانزاد اولین شهید مدافع حرم شهرستان، اکبرزاده معاون شهردار، خاکپور نائب رییس شورای شهر سرخ‌رود، فرماندهان حوزه مقاومت بخش و دیگر مسئولان با حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود دیدار کردند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در این نشست ضمن تشکر از حضور مدیران شهرستان و بخش محمودآباد اظهار داشت: ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور است که با دستور مقام معظم رهبری هفته نماز جمعه را برای فرهنگ‌ سازی بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: امروز بر خلاف توطئه‌های دشمن اما نماز جمعه و این اتحاد باعث بقای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه تصریح کرد: پیگیری مشکلات و دغدغه مردم را می‌توان با میز خدمت در نماز جمعه‌ها پیگیر بود و مسئولان ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب حدود هزار تریبون فعال است و به مردم خدمت می‌کند همانند دوران جنگ که ائمه جمعه برای دفاع از میهن به جبهه‌ها رفتند و کنار دیگر عزیزان از مرز و بوم دفاع کردند.

وی یادآور شد: طی یکسال گذشته با کمک و همت شهرداری، بخشداری و فرماندهان مقاومت برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله یادواره شهدا برگزار شده است.

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این نشست ضمن تبریک ایام اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ خود را خوب بشناسیم به طور مثال حجاب در آموزه‌های فرهنگی ما چه جایگاهی داشته می‌توان فرهنگ‌سازی خوبی داشت‌.

وی با اشاره به بالا رفتن جمعیت در روزهای تعطیلات و ورود مسافر به این منطقه افزود: برآورد اینکه اثرپذیری مردم منطقه از مسافر بوده یا بالعکس می‌توان قدم مثبتی برای شناختن فرهنگ غنی این شهرستان برداشته شود.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: شناساندن جوانان موفق شهر، فرزندان شهدا، حافظان قرآنی و دیگر موفقیت‌ها به مسافران و مردم منطقه باید مورد بررسی قرار گرفته و در این راستا قدم‌های خوبی همراه با اتفاقات فرهنگی مناسب داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.