5

میز خدمت شهردار و شورای شهر چالوس به‌مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

  • کد خبر : 5107
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
میز خدمت شهردار و شورای شهر چالوس به‌مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
میز خدمت شهردار و شورای شهر چالوس در نمازجمعه این شهر به‌مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد و شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح و در خصوص رفع آن‌‎ها چاره اندیشی کردند.

به گزارش “خط شمال” دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس ضمن ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه چالوس به بیان گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در شهر چالوس پرداخت و گفت : بحمدالله با همدلی و همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس مسائل و موضوعاتی که در شهر چالوس نیاز به توجه جدی دارد در حال پیگیری و اجراست .

یعقوبی با این بیان که عمده فعالیت های خدماتی در شهر چالوس با عوارض دریافت شده از شما شهروندان عزیز انجام میگیرد و سهم حمایت های دولتی در خدمات ارائه شده در چالوس نقش کمتری در اداره امور دارد ، گفت : باید از حمایت های و مساعدت های رهبر معظم انقلاب در انجام برخی پروژه‌ ها و اتفاقات مهم در چالوس قدردانی کرد که ایشان نگاه ویژه ای به چالوس و چالوسی ها دارند .

وی در بخش دیگری از سخنانش انجام همزمان ۵۰ پروژه عمرانی در شهر چالوس را در نوع خود جالب توجه عنوان کرد و گفت : می‌کوشیم با حداقل منابع حداکثر خدمات را داشته باشیم .

دکتر یعقوبی معضل آسفالت در چالوس را از مسائل مهمی عنوان کرد که تاکنون قدری کمتر به آن پرداخته شده است و به همین منظور برای این موضوع با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی و با همراهی و حمایت فرماندار و امام جمعه چالوس یکی پس از دیگری پروژه های آسفالت در حال اجراست که بر اساس برنامه زمانبندی قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ دیگر مشکل آسفالت در چالوس نداشته باشیم .

شهردار چالوس عملیات پیاده روسازی و زیرسازی برخی مناطق مهم در چالوس ، ساماندهی رودخانه چالوس در فاز یک و دو ، رینگ ۲ شهری ، عملیات احداث و تکمیل بوستان ها در مناطقی همچون : دارمیشکلا ، علویکلا ، پالوجده ، اشکاردشت ، شمال آباد ، کلمور و بوستان شورا را از دیگر اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای شهر چالوس دانست و گفت : تکریم ارباب رجوع و نوع خدمات رسانی مناسب به شهروندان نیط اولویت مجموعه مدیریت شهری چالوس است .

وی اشاره داشت که وضعیت شهرداری چالوس از حیث تملک و دارایی در شرایط نامناسب قرار ندارد و تلاشمات این است که در این زمينه نیز بتوانیم به اهدافمان برسیم .

شهردار چالوس گفت : در حوزه ترافیک برای چالوس حدود ۲ هزار متر باعنوان‌ سرانه پارکینگ در نظر گرفته شد که این موضوع نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی شهر خواهد داشت .

یعقوبی گفت : پس از بیست و چند سال خانه به دوشی مجموعه شورای اسلامی شهر چالوس مراحل ساخت و تکمیل ساختمان شورای اسلامی شهر چالوس در حال اتمام است .

وی گفت: در زمینه ایجاد مکان مناسب برای پارکینگ ماشین آلات شهرداری نیز با تصمیمات اتخاذ شده و تملک زمین در خیابان آیت الله غفاری این مسئله رفع شد .

شهردار چالوس موضوع قرارداد بیوگاز را نیز از مسائل مهمی برشمرد که با همت و تلاش و درایت مسئولین امر و همراهی مجموعه مدیریت شهری این موضوع نیز در حال نهایی شدن و شروع به کار است .

وی افزود با توجه به وجود مشکل مهم فاضلاب در شهر چالوس باید این نوید را بدهیم که طرح سپتاژ خانگی نیز در حال نهایی شدن است که انشالله با این موضوع که مشکل بزرگی نیز می‌باشد شهروندان چالوس شاهد مرتفع شدن این معضل هم خواهند شد .

گفتنی است نماز جمعه این هفته چالوس با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه ، دکتر قاسمی فرماندار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس ، شهردار و معاونین شهرداری ، حضور حداکثری پرسنل شهرداری ، مسئولین و اقشار مختلف مردم چالوس برگزار شد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.