2

آیین رونمایی از کتاب شب سوئیت به نویسندگی حامد مربوط صادق در محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 5078
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
آیین رونمایی از کتاب شب سوئیت به نویسندگی حامد مربوط صادق در محمودآباد برگزار شد
به همت موسسه فرهنگی هنری آوای جانان دلشدگان و با حمایت و مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و حوزه هنری مازندران آیین رونمایی از کتاب مجموعه نمایشنامه شب سوییت به نویسندگی حامد مربوط صادق با حضور خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علیرضا پاکبین معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مازندران و جمعی از هنرمندان هنرهای‌نمایشی محمودآباد ، نور و آمل و مدیران انجمن های هنری و پیشکسوتان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شده است.

به گزارش ” خط شمال” علیرضا پاکبین معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری مازندران طی سخنرانی کوتاهی در این برنامه به قابلیت ها و پتانسیل های هنری و هنرمندان محمودآباد اشاره کرد و گفت: این شهرستان به رغم اینکه در ظاهر منطقه کوچکی است اما فعالیتهای فرهنگی بسیار و هنرمندان پویا و نامداری دارد.

وی با اشاره به سیاست تمرکز زدایی حوزه هنری مازندران افزود: این مرکز علیرغم استقرار در مرکز استان و نداشتن دفاتر شهرستانی، به دنبال اجرای برنامه های متنوع هنری و فعالیت در سراسر استان جهت جذب حداکثری پتانسیل هنری و ایجاد جریان سازنده فرهنگی در عرصه هنر انقلابی و هنر متعهد است.

پاکبین در پایان گفت: اخیرا در حوزه هنری مازندران (و در بخش نمایش) علاوه بر کتاب شب سوئیت از کتابهای نمایش خلاق سرکار خانم عاطفه قاسمی و رسول ترک نوشته علی عظیمی نیز رونمایی شد.

حامد مربوط صادق ( فارغ‌التحصیل رشته عکاسی و فیلمسازی، نویسنده، کارگردان و سرپرست گروه نمایشی وازیک محمودآباد و رییس هییت مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران) نیز پیش از آیین رونمایی ضمن قدردانی از حوزه هنری، جشنواره گلدسته‌ها را فرصتی برای تولید متون نمایشی و حمایت از فعالان و هنرمندان علاقمند به نویسندگی عنوان کرد و گفت: این جریان برای کسانی است که از مراکز فرهنگی هنری متمرکز در استان و یا کشور دور هستند فرصت عادلانه ای ایجاد می‌کند.

گفتنی‌ست؛ در پایان از کتاب شب سوییت با حضور مسئولین و هنرمندان رونمایی شده و از آقای حامد مربوط صادق نویسنده کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.