2

جذب 27 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 4957
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
جذب 27 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سه ماه نخست امسال 66 نفر از متقاضیان توسعه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از 27 میلیارد و 464 میلیون ریال تسهیلات برخوردار شدند.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی زاده در این خصوص اظهار داشت: سه ماه نخست سال 1401 تعداد 66 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در شهرستان محمودآباد از 27 میلیارد و 464 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

هادی زاده با اشاره به اینکه مکانیزاسیون یکی از راه‌های گذر از کشاورزی سنتی و خود معیشتی به کشاورزی صنعتی و پایدار است، افزود: امسال اعتبار تخصیصی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآباد 57 میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون 155 نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون به 66 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان 27 میلیارد و 464 میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.

هادی زاده افزود: فناوري‌هاي نوين مي‌تواند ضمن افزايش توليد محصولات كشاورزي در واحد سطح، موجب كاهش هزينه‌هاي توليد و متعاقب آن منجر به كاهش قيمت تمام‌ شده محصولات كشاورزی شود.

به گفته این مقام مسئول تأمین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف فراهم می شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.