3

دانشجوی ممتاز خیّر؛ پک کامل آموزشی به دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد اهدا کرد

  • کد خبر : 4950
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
دانشجوی ممتاز خیّر؛ پک کامل آموزشی به دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد اهدا کرد
مهدی مجد کرمانشاهی دانشجوی ممتاز دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد در کار خیّر و پسندیده پک کامل آزمایشگاه حرکات اصلاحی و پاسچر به ارزش 246000000ریال را به دانشکده اهدا کرده است.

به گزارش “خط شمال” مهدی مجد کرمانشاهی اهل استان آذربایجان شرقی – تبریز و دانشجوی علوم ورزشی دوره لیسانس را در دانشکده محمودآباد به اتمام رسانده است.

دانشجوی دانشکده فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پک آموزشی که برای دانشکده تهیه شده ابزار های تخصصی رشته حرکات اصلاحی هستند که دانشجویان و اساتید می‌توانند به‌صورت تخصصی و عملی آموزش ببینند و استفاده کنند.

مجد هدف خود از این کار خیر را پیشرفت دانشجویان و اساتید رشته علوم ورزشی دانست و افزود: با این کار ، دانشجویان و اساتید پیشرفت کرده و به درجات بالاتر دست یابند و خداوند را شاکرم که فرصت و شرایط را فراهم کرده تا اندکی کمکی به دانشکده خودم داشته باشم.

وی ادامه داد: کار خیر هر چقدر هم که کم باشد پیش خداوند از ارزش بالایی برخوردار هست و کسی که کار خیر را بی ریا انجام میدهد حتما که خداوند چند برابرش را برایش در نظر می‌گیرد.

این دانشجوی علوم ورزشی در مورد انجام کار خیر در حوزه دانشگاهی گفت: در حوزه دانشگاهی لذت کار در این است که دانشجویان کم بظاعت که توان تهیه بعضی ابزار هارا ندارند هم بتوانند استفاده کنند.

مجد در ادامه بیان کرد: آرزوی من این است که بتوانم فرد مفیدی برای جامعه و خانواده خود باشم و از لحاظ پزشکی ورزشی فرد بزرگی در کشورم باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام عزیزان به ویژه دست بوس پدر ومادرم هستم که مشوق بنده در این کار بود ند و از جناب آقای دکتر زارع ریاست دانشکده و آقایان دکترعلوی، کاظمی،دشتی، اساتید و مجموعه دانشکده و دیگر عزیزان نهایت تشکر را دارم زحمات زیادی برای بنده کشیده اند تا بتوانم رتبه برتر دانشکده و کنکور ارشد باشم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.