3

50 درصد از پروژه‌های عمرانی چالوس در حال اجرا است

  • کد خبر : 4930
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
50 درصد از پروژه‌های عمرانی چالوس در حال اجرا است
شهردار چالوس از تصویب ۹۸ درصدی لوایح ارسالی به صحن شورای شهر‌ چالوس خبر داد و گفت: حدود ۵۰ پروژه عمرانی در شهر چالوس در حال اجرا است.

به گزاش “خط شمال” دکتر مسعود یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار داشت: به ارتقای شغلی اعتقاد دارم و تمامی چارت‌ها را در شهرداری فعال کردم ، لذا بنابر اعتقاد به رشته تحصیلی خویش به چابک‌سازی در هر نهادی ایمان و اعتقاد دارم .

وی با این بیان که معاونت شهرسازی ، عمرانی ، توسعه مدیریت و منابع و خدمات شهری را در شهرداری چالوس فعال کردیم ، گفت : بزودی شهرداری چالوس به گرید ۹ شهرداری‌ها ارتقاء می یابد.

شهردار چالوس اقدامات فضای سبز در این ۳ ماه گذشته را فوق العاده توصیف و تصریح کرد: تمامی اهداف و برنامه‌ریزی های ما در امور زیربنایی شهری است که نتیجه اش را در بلند مدت خواهیم دید .

یعقوبی به پروژه هایی نظیر تملک رینگ‌های شهری ، تعریض معابر کم عرض ، عریض شدن پل شهید دلبر صاف ، پارکینگ شهری، ساماندهی و زیباسازی رودخانه چالوس با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد اشاره کرد و افزود: مارینای دریایی بزودی در رادیودریای چالوس احداث خواهد شد و ۲ سرمایه گذار برای اجرای این بندرگاه کوچک در شهر چالوس اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: یک هکتار از ساحل چالوس که در حریم ۶۰ متری قرار دارد ، مقرر شد با رعایت دستورالعمل‌های قانونی و مصوبه شورای شهر به سرمایه‌گذار اجاره داده شود .

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: به‌زودی ساختمان شهرداری به مکان دیگری انتقال داده خواهد شد‌ و به علت ثبت ساختمان شهرداری در میراث فرهنگی ، از آن بعنوان دفتر شورای اسلامی شهر استفاده خواهد شد .

یعقوبی از اجرای طرح محدودیت ترافیکی در مرکز شهر در خیابان امام خمینی ره از دوستگر تا کلانتری ۱۱ خبر داد و در خصوص میدان خط هشت ، گفت :
در صورت تایید مشاور طرح ، بزودی میدان خط ۸ جمع آوری و چراغ راهنمایی هوشمند نصب می‌شود.

وی ضمن اشاره به اعتبار ۵۰ میلیاردی و فعالیت ۳ پیمانکار آسفالت در شهر ، نهضت پیاده رو سازی در نقاط مهم شهری ، ایجاد فضای گردشگری در ساحل و‌ پیاده‌روسازی از رادیودریا به خط ۸ ، زیر سازی و آسفالت جاده های ساحلی ، احداث سرویس بهداشتی‌های جدید در شهر و اجرای حدود ۵۰ پروژه مهم در سطح شهر را از دیگر پروژه های مهم در چالوس برشمرد.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه از معاونین و پرسنل پرتلاش شهرداری چالوس رضایت کامل دارم چون همه جانبه پای کار مردم ایستاده اند ، اضافه کرد: از تمامی شهروندان عزیز که حاضر به مشارکت در امر ساخت هستند ، املاک خود را به معاونت شهرسازی جهت حمایت از تولید مسکن معرفی تا در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.