3

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مازندران

  • کد خبر : 4904
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مازندران
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های استان گفت: محورهای هراز و کندوان عصر جمعه با اعلام پلیس راه یک طرفه می‌شوند.

“خط شمال” سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در راه‌های استان گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان محدوده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلرها در جاده هرازکماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع می‌شود.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.