1

پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 4886
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد
پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور دکتر برقراری معاون وزیر تعاون و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، زارعی نماینده مردم و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از اعضای این شورا به میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شده است.

“خط شمال” دکتر بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اهمیت وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی ، اظهار کرد: بیش از 80 درصد مردم در زمینه های معیشت و رفاه با حوزه های اجتماعی ارتباط مستقیم دارند.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه ما حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: حتما با مردم ارتباط داشته باشیم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.
برقراری با اعلام اینکه تمام فقط مردم در راستای خدمت به مردم باشد، ادامه داد: شبانه روز باید در خدمت مردم باشیم و تلاش داریم در دولت انقلابی و مردمی باید کارهای تحولی انجام دهیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تحقق عدالت اجتماعی را از رسالت های این صندوق عنوان کرد و گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر جامعه هدف ما در صندوق بیمه هستند

وی با اعلام اینکه باید با رویکرد جهادی و انقلابی مشکلات مردم را رسیدگی و حل کنیم، ادامه داد: جامعه هدف ما از مهم ترین اقشار کشور هستند و برای ایجاد تحول باید همگی تلاش بی وقفه داشته باشیم.

برقراری از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال جاری خبر داد و گفت:این اقدام در تاریخ صندوق بی‌سابقه بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت 1800 کارگزاری در سراسر کشور، افزود: سند راهبردی صندوق با مشارکت جمعی تدوین شده است.

این مسئول ادامه داد: طی برنامه ریزی صورت گرفته امسال یک میلیون بیمه شده جدید جذب داریم و این افراد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: 30 هزار مربی قرآن در کشور بیمه شدند و مشکل 20 سال آنها حل شده است.

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز اظهار کرد: بیش از 80 درصد مردم با وزارت تعاون در ارتباط هستند و خدمات مهمی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه خوبی بین مدیران استان برای ارائه خدمات به جامعه هدف وجود دارد، تصریح کرد: همکاران ما با تلاش شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و باید پشتیبانی بیشتری از مجموعه صورت گیرد.

باقری با اشاره به اینکه 7 هزار و 600 تعاونی فعال در استان داریم، افزود: با توجه گستره کاری نیازمند توجه ویژه از لحاظ بودجه ای هستیم تا پاسخگوی مردم باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره ضرورت تعامل بین مدیران تصریح کرد: مدیران باید با تعامل و هم افزایی خدمات بی وقفه به مردم شریف ارائه می کنند.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان منعقد شد.

در ادامه این نشست مدیران عضو شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین مربوطه حاضر پیشنهاداتی در راستای رسیدن به اهداف مشترک و مرتبط با وظایف این شورا ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.