3

کشف روغن‌های تقلبی خودرو مازندران

  • کد خبر : 4870
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کشف روغن‌های تقلبی خودرو مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام شبکه توزیع روغن های تقلبی و کشف 4200 قوطی روغن تقلبی خودرو به ارزش 18 میلیارد ریال در استان خبر داد.

“خط شمال” سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن های تقلبی خودرو با برندهای داخلی و خارجی، در برخی از شهرستان های استان، مووضع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اطلاعات و عمليات پليس امنیت اقتصادی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره روغن موتورهاي تقلبي در مرکزی تحت عنوان تجاری توزیع کننده عمده و خرده استان شدند.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: ، با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای تقلبی و درگاه های ورود و خروج کالا توسط متهمان در شهرستان های قائمشهر و بابل، شناسایی شد. نظر بازدید شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در ادامه این عملیات ماموران پس از هماهنگی های قضائی ، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و استاندارد استان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این باند مجموعا 4 هزار و 200 قوطی روغن موتور تقلبی با ظرفیت های 4، 2 و یک لیتری بدون آرم و كد ده رقمي استاندارد کشف کردند.

سردار میرزایی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 18 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس از آنان خواست: در مواجهه با هرگونه اقدام از سوی اشخاص که منجر به خدشه دار شدن امنیت عمومی جامعه می شود، نظیر احتکار، قاچاق کالا و سایر موارد امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.