3

عملیات اجرایی احداث چهارراه ساحل یک در محمودآباد آغاز شد

  • کد خبر : 4717
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
عملیات اجرایی احداث چهارراه ساحل یک در محمودآباد آغاز شد
عملیات اجرایی احداث چهارراه ساحل یک در محمودآباد ظهر امروز شنبه 4 تیرماه با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، امام جمعه محمودآباد، فرماندار محمودآباد، فرماندهان سپاه و انتظامی، شهردار و اعضای شورای شهر محمودآباد، حسین توکلی وزنه بردار قهرمان المپیکی عملیات و دیگر مسئولین شهرستانی در مرکز شهر برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” مهدی بختیاری در این آئین بازگشایی در خصوص این پروژه اظهار کرد: اجرای این پروژه پس از سال‌ها انتظار مردم با همت مسئولان شهرستانی دستور کار قرار گرفته که در سه فاز عملیات آن اجرایی می‌شود.

وی با بیان اينکه فاز نخست با تخریب یک واحد مسکونی از امروز شروع می‌شود، تصریح کرد: این فاز تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و بالافاصله فاز دوم دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار محمودآباد افزود: در فاز دوم غرفه‌های تجاری مثل کافی‌شاپ، رستوران احداث تا پاسی از شب برای امنیت شهر فعال بوده و وقتی که این فاز شروع شود ما هم به جمع‌آوری المان مازندران قدیم و تلویزیون شهری می‌پردازیم.

اختیاری با اشاره به اجرای فاز سوم این پروژه گفت: در این فاز که مدت اجرای آن به یک‌سال می‌رسد تملک وزارت کار، استراحتگاه وزارت کار و پاسگاه انتظامی شهرستان محمودآباد با توجه به مصوبه‌ای که دارد انجام و سرمایه‌گذار وارد شود تا آن پروژه بزرگ صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای تملک فاز نخست این پروژه ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: در فاز اول مسیر ۱۲ متری پیاده رو سبز به سمت ساحل می‌رود و در فاز دوم در مرحله طراحی هستیم تا دو هفته دیگر این طرح آماده می‌شود که ۴۰ تا غرفه  فست فود و رستوران و…. که گردشگرپذیر است را ایجاد کنیم.

شهردار محمودآباد خاطرنشان کرد: پروژه زیرساختی مهمی برای شهر با همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد مدنظر است و با اجرای این پروژه تبدیل سه راه مرکز شهر به چهار راه، این مسیر یک پروژه گردشگری می‌شود که در کنار این زیر ساخت گردشگری باید امنیت در شهر ایجاد شود.

ولی‌اله فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: هر پروژه‌ای فاز به فاز دارد که به منظور آبادی آن منطقه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد جابه جایی درختان به جای ریشه‌کنی آن داده شد اگرچه در صورت عدم امکان این امر اجرای پروژه مهم است.

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز در این مراسم گفت: دو پروژه پست ۶۳ کیلوولتی و رفع یکسری زیرساخت‌هایی در این شهرستان وجود دارد که نیاز به همدلی و همت مضاعف برای رفع آن است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۲ کیلومتر ساحل محمودآباد نیاز به رسیدگی و ارائه زیرساخت‌هاست که پروژه ساحل یک یکی از این نیازها محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.