4

 تلخ اما واقعی تصمیمی تامل برانگیز از آقای استاندار مازندران!!

  • کد خبر : 4577
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۸
 تلخ اما واقعی تصمیمی تامل برانگیز از آقای استاندار مازندران!!
مرکز ۱۰ هکتاری دفن زباله فریدونکنار پس از ۳۰ سال برای همیشه تعطیل و زباله‌های این شهرستان خوراک نیروگاه زباله سوز نوشهر می‌شود.

به گزارش “خط شمال” در گزارش ها آمده که مرکز ۱۰ هکتاری دفن زباله فریدونکنار برای همیشه تعطیل و در اقدامی تامل برانگیز از آقای استاندار مازندران ،‌ زین پس همه پسماند و زباله های روزانه منطقه فریدونکنار حدوداً ۲۰ تن ، از یکم تیر به نیروگاه زباله سوز نوشهر منتقل خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، ظاهراً با تعطیلی مرکز دپوی زباله فریدونکنار قرار است احتمالاً از این زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

آقای استاندار..

به گفته مدیرکل دیوان محاسبات مازندران ؛ فجایع زیست‌محیطی در نیروگاه زباله‌سوز نوشهر آنقدر زیاد است که در این #نیروگاه ، بی آنکه حتی یک لامپ روشن شود ، شیرابه‌های سمی به شعاع ۵ کیلومتر مربع منتشر می‌شود.

آقای استاندار ..

چندی پیش به گفته آقای زرودی رئیس سابق سازمان #پسماند #مازندران با وجود هدر رفت هزینه صدها میلیارد تومانی! در ۲ پروژه #نوشهر و ساری ، حال به دلیل نقص و اشکالات فنی در برخی فازها ؛ این ۲ پروژه هیچ وقت به بهره‌برداری قطعی و کامل نمی‌رسد.

کدام مسئول پاسخگوی این فاجعه زیست‌محیطی و سرمایه‌ بر باد رفته است؟

تا حال شده از دست اندرکاران این پروژه های عظیم بپرسید ، با اهمیت به لزوم مقوله #حقوق_شهروندی! اکنون بابت هدررفت این حجم وسیع از بیت المال به #مردم چه پاسخی دارند و اصلا درمان اینهمه مشکلات تنفسی و بیماری های داخلی ریوی که مردم به آن مبتلا شدند با کیست؟

آقایانی که برای رسیدن به برخی اهداف سیاسی و اجتماعی خود (اعم از نمایندگان وقتِ دولت و ملت) ، این پروژه های ناقص و تکمیل نشده را به بهره برداری رساندند چه جوابی دارند و اکنون با چه وجدانی در سنگر دیگر خدمت به مردم نشسته اند  آنان فقط بارگذاری تصاویرشان در فضاهای مجازی گوش فلک را کر و چشم فلک را کور کرده بود.

آقای استاندار ؛ حال که شما فرزند غرب مازندران هستید ، تا چه زمانی #مردمغربمازندران باید این تبعیض بین شرق و غرب را تحمل کنند؟

چرا برخی ها فقط شعار حفاظت از محیط زیست را سر میدهند و دقیقا در هفته حفاظت #محیط_زیست تصمیمی خلاف حفظ محیط‌زیست برای غرب استان و نوشهر اتخاذ می کنند.

با چه تدبیری و با چه اصول انسانی ، اسلامی ، شرعی و عرفی می‌خواهند نوشهر را خراب و برای شهر دیگر (فریدونکنار) خانه و مسکن بسازند؟

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.