2

جزئیات بیشتر از درگیری با سلاح سرد که منجر به برکناری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت شد

  • کد خبر : 4362
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
جزئیات بیشتر از درگیری با سلاح سرد که منجر به برکناری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت شد
بر اساس گفته شاهدان آگاه درگیری محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید کلاردشت با ۲ نفر از اهالی روستای پیمبور منجر به ضرب و جرح با داس و زخمی شدن آن‌ها شده است.

به گزارش “خط شمال” محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاردشت و از اهالی روستای پیمبور کلاردشت در روز‌های تعطیل اقدام به جابجایی گردشگر در جاده جنگلی محلی که مورد توجه مسافران است می‌کند که با ورود یک فرد برای مسافرکشی مسبب این درگیری و ضرب و جرح می‌شود.

به گفته آن شاهدان یک زن و شوهر در این مسیر در حال جابجایی مسافران گردشگران بودند که محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت بمحض روبرو شدن با این موضوع ، با آنها درگیر می‌شود و خانمی که در این اتفاق با داس از ناحیه سر و دست مصدوم شده بود برای درمان به بیمارستان اعزام می شود .

تحقیقات اولیه از شاهدان و برخی رسانه ها خبرنگار نشان از آن دارد که در این نزاع شخص سر و دست این زن و شوهر با داس مجروح شده است و آنها راهی بیمارستان شدند و ضارب نیز با حضور نیروی انتظامی بازداشت و به کلانتری تحویل داده شد تا برای سير مراحل قانونی تصمیم‌گیری شود .

بنا بر اظهارات شخص ضارب این درگیری در اثر اختلافات قدیمی بوده که خانواده مضروب با تشکیل پرونده‌های مختلف و همچنین ورود به زمین شخصی وی در صدد بدنام کردن رییس بنیاد شهید کلاردشت بودتد که این امر باعث عصبانیت وی شده و این درگیری صورت گرفته است .

با وقوع این حادثه مدیرکل بنیاد شهید مازندران نیز در منطقه حاضر شد و با بررسی موضوع حکم برکناری محمد طهماسبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاردشت را صادر کرد و نقی محمودی رئیس بنیاد شهید  شهرستان چالوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان کلاردشت معرفی شد .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.