3

کشف 48 تُن نهاده دامي احتکار شده در محمودآباد 

  • کد خبر : 4355
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کشف 48 تُن نهاده دامي احتکار شده در محمودآباد 
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف 48 تُن ذرت دامي احتکار شده به ارزش 5 ميليارد280میلیون ريال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان محمودآباد خبر داد. 

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “سیدموسی حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی محمودآباد در ادامه برنامه هاي مقابله با محتکران کالاهاي اساسي با اشرافيت و هوشمندي بالاي خود از دپوی مقدار بسیار زیادی نهاده دامي در يکي از انبارهاي آن شهرستان مطلع و بلافاصله رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکميل شدن تحقيقات خود طي هماهنگي با مرجع قضائي با همکاري نیروهای پاسگاه اهلمرستاق از انبار مذکور بازديد کردند که در نتيجه این عملیات 48 تُن  نهاده دامي کشف شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه اطلاعات این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود جرم احتکار کالا را محرز دانست و گفت: برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه ارزش اين نهاده ها بالغ بر 5 ميليارد280 میلیون ريال است که در اين خصوص کارخانه مربوطه پلمب و یک نفر نيز در این رابطه دستگير و به همراه پرونده براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.