2

نشست صمیمی تولیدکنندگان و فروشندگان با فرماندار محمودآباد

  • کد خبر : 4247
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
نشست صمیمی تولیدکنندگان و فروشندگان با فرماندار محمودآباد
نشست صمیمی تولیدکنندگان و فروشندگان عرصه صنعت و معدن سرخ‌رود با دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود و مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه برگزار شده است.

به گزارش”خط شمال” روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این نشست صمیمی پیرو بررسی دغدغه‌های تولید کنندگان و فروشندگان سرخ‌رود اظهار داشت: زیرساخت‌های شهرستان نیازمند به پیگیری و توجه برای قرار گرفتن در مسیر دارد.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان برای ما جایگاه ویژه خواهد داشت و همواره در سطح شهرستان پیگیر خواهیم بود.

فرماندار محمودآباد در پایان تصریح کرد: امیدواریم هماهنگی و همکاری بین مسئولان و تولید کنندگان باعث می‌شود تا در سال تولید و دانش‌بنیان کمک حال جوانان در بازار کار باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در ادامه جلسه با بیان اینکه نگاه مردم به فرماندار بومی نگاهی با امیدآفرینی است، گفت: امیدواریم با این نگاه درصدد رفع مشکلات تولیدکنندگان و فروشندگان باشیم.

وی افزود: تسهیلات دادن و خدمت با مردم را تولیدکنندگان در سطح جامعه انجام می‌دهند و در مقابل انتظار ما از مسئولان این است تا گره‌گشایی راه باشند.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان خاطرنشان کرد: شاخص‌ها باید در بحث تولید در نظر گرفته و در راستای آن صدور مجوزات برای تولیدکنندگان مسیری هموار شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.