2

پاسخگویی به مردم به بهترین نحو صورت می‌گیرد/معیشت و آرامش مردم دغدغه اصلی دولت

  • کد خبر : 4158
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
پاسخگویی به مردم به بهترین نحو صورت می‌گیرد/معیشت و آرامش مردم دغدغه اصلی دولت
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعین یارانه گفت: معیشت و آرامش مردم دغدغه اصلی دولت است و پاسخگویی به مردم در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به بهترین نحو صورت می گیرد.

“به گزارش خط شمال” علی باقری صبح امروز در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ساختمان شهید خالپور این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: اهتمام ویژه ای در اداره کل برای پاسخ به سوالات یارانه‌ای خانوارها وجود دارد و در همین راستا اطلاع رسانی گسترده ای با کمک رسانه ها صورت گرفته است.

وی افزود: مردم استان می توانند نسبت به دریافت پاسخ برخی از سوالات پر تکرار به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر رسیدگی به همه اعتراضات خاطرنشان کرد: ثبت اعتراض خانوارهای محذوف از طریق سامانه حمایت به آدرس hemayat.mcls.gov.ir و همچنین تلفن گویای 09200006369 جهت اطلاع از دهک خانوارها و همچنین ثبت اعتراض به دهک بندی خانوار در حال حاضر فعال است.

باقری در پایان تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده مراجعه به اداره کل نسبت به روزهای اول شروع این طرح کمتر شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.