11

خانه ورزش‌های رزمی شهرستان فریدونکنار افتتاح شد

  • کد خبر : 4065
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
خانه ورزش‌های رزمی شهرستان فریدونکنار افتتاح شد
در سالروز اردیبهشت مقاومت و حماسه آفرینی های شهدای قهرمان مدافع حرم استان مازندران به همت تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلای استان مازندران و فرمانده محترم شهرستان فریدونکنار سالن ورزشی تخصصی رزمی در شهرستان فریدونکنار افتتاح شد این سالن که با کمک تربیت بدنی سپاه کربلا و ناحیه مقاومت فریدونکنار به بهره برداری رسید جهت انجام ورزش های رزمی و مسابقات مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آیین افتتاح این سالن  با حضور سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا سرهنگ دوم پاسدار برمر فرمانده سپاه فریدونکنار،پدر بزرگوار شهید عابدینی، دکتر گرجی فرماندار شهرستان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار اعضای شورای شهر و سایر مسئولین برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ غفارپور اعلام داشتند که افتتاح هر سالن ورزشی باعث ایجاد نشاط و شادابی درآن منطقه و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد و انشاالله در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح سالن های دیگری در حوزه ورزش بسیج خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار نیز با تاکید بر اینکه سالن های رزمی باعث ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان و یگان های رزم خواهد شد از فرماندار و مجموعه عوامل شهری شهرستان فریدونکنار به دلیل همکاری با بسیج در حوزه ورزش مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام کردند.

یادآور می شود افتتاح این سالن با دستان مبارک پدر شهید عابدینی انجام گردید و در پایان برنامه نمایشی توسط بسیجیان کاراته کا به اجرا گذاشته شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.