2
مدیرکل غله مازندران:

نرخ نان در مازندران گران نمی‌شود

  • کد خبر : 4051
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
نرخ نان در مازندران گران نمی‌شود
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: هیچ دستورالعمل و برنامه‌ای برای تغییر نرخ نان و نان سنتی در استان نداریم و گران نمی‌شود.

“به گزارش خط شمال” عباسعلی وفایی نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز برداشت کلزا از مزارع استان اظهار داشت: برای خرید تضمینی این محصول، ۱۷ مرکز براساس نوع پراکنش در سطح استان و در ۹ شهرستان فعال شدند.

وی ادامه داد: طبق آمار حدود ۹ هزار هکتار از اراضی به کشت کلزا اختصاص پیدا کردند و پیش بینی می‌شود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن محصول از کشاورزان خریداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران قیمت هر کیلوگرم کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و درباره شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ نان در استان گفت: با توجه به اینکه در زمینه قیمت نان صنعتی حجیم شاهد تغییرات قیمتی در آرد و گندم هستیم، قیمت هر کیلوگرم گندم دو هزار ۷۰۰ تومانی به ۱۲ هزار تومان تغییر یافت در نتیجه قیمت آرد نیز به کیلویی ۱۵ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تغییر کرده است.

وفایی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای جبران هزینه‌هایی دارد و در مازندران هیچ برنامه و دستورالعملی برای تغییر نرخ نان نانوایی‌ها یا نان سنتی نخواهیم داشت و روند به قیمتی مدیریت می‌شود تا نان با قیمت کنونی به مردم عرضه شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.