4

چهاردهمین همایش شهرستانی خوشنویسی کتابت وحی در محمودآباد برگزار شد

  • کد خبر : 3919
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
چهاردهمین همایش شهرستانی خوشنویسی کتابت وحی در محمودآباد برگزار شد
چهاردهمین همایش شهرستانی خوشنویسی کتابت وحی توسط انجمن خوشنويسي، کانون هنری خدمت رضوی و با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي محمودآباد در امامزاده قاسم (ع) شهرستان محمودآباد با حضور 20 هنرمند برجسته خوشنویسی از شهرستان محمودآباد 28 فروردین مصادف با 15 ماه مبارك رمضان شب ولاد امام حسن مجتبي (ع) برگزار شده است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی در این مراسم ضمن بازدید از آثار هنرمندان خوشنویس شهرستان در این همایش حضور داشتند.

صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با اشاره به اینکه 20 نفر از خوشنویسان برتر شهرستان در این همایش حضور دارند، گفت : هدف از برگزاری همایش کتابت وحی گرد هم آمدن خوشنویسان در ماه مبارک رمضان به منظور انجام کتابت است هر خوشنویس آیات قرآنی را کتابت می کند که بعضی از این آثار در نمایشگاه ها به عرصه نمایش گذاشته و به فروش می رسد .

وی خاطر نشان کرد: آثار نوشته شده در این همایش خوشنویسی با خط های نسخ ، ثلث ، نستعلیق و نستعلیق شکسته بوده است .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در پایان تصریح کرد : ضمن تشکر از انجمن خوشنویسان محمودآباد و کانون هنری خدمت رضوی که قطعاً موجب گسترده شدن همایش کتابت وحی در این شهرستان خواهد شد.

در پايان این همايش شهرستانی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي محمودآباد از هنرمند برجسته خوشنویسی شهرستان ، با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.