2
رییس مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه:

تمامی فعالیت‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاه مازندران مسدود شد

  • کد خبر : 3887
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
تمامی فعالیت‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاه مازندران مسدود شد
رییس مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه از انسداد تمامی فعالیت‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاه مازندران در پی از سرگیری آموزش حضوری از 27 فروردین 1401 خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ دکتر رضا میرعرب رضی در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک به‌مناسبت از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه، مراتب سپاس خود را از تمامی ارکان خانواده بزرگ دانشگاه مازندران که در 5 نیم‌سال گذشته، همکاری و هم‌افزایی شایسته تقدیری را برای اجرایی‌شدن آموزش الکترونیکی از خود نشان داده‌اند، ابراز می‌دارم و از درگاه خداوند منان، توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم.

وی افزود: سوم اسفند 1398 را هیچ‌گاه از یاد نمی‌بریم؛ روزی که ویروس منحوس کرونا غافلگیرمان کرده و عزمش را جزم نموده بود که نفس‌های تعلیم و تحصیل را به شماره اندازد. اگر نبود همت والا و ستودنی، هم‌دلی، پشتکار و تلاش شما عزیزان علاقه‌مند و پیگیر به فراگیری و کاربست آموزش الکترونیکی، چه بسا کمترین توفیق نصیب‌مان نمی‌شد. اکنون که به یاری هم توانستیم از این آزمون پرفراز و نشیب سربلند بیرون آییم و شاهد حضور پرشور و روح‌بخش فرزندان‌مان در کلاس‌های دانشگاه باشیم، ضمن حراست از تمامی تجربیات26 ماه گذشته در عرصه آموزش مجازی، نکاتی را به عرض می‌رسانم

رییس مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونی تصریح کرد: سامانة آموزش الکترونیکی دانشگاه مازندران بر مبنای یکی از محبوب‌ترین سامانه‌های آموزش مجازی در سراسر دنیا به نام مودل و نرم‌افزار بیگبلوباتن که یک نرم‌افزار تعاملی و مشارکتی برای کلاس‌های آنلاین است، راه‌اندازی شده است. این سامانه علاوه بر انعطاف‌پذیری و سهولت استفاده، قابلیت‌های مختلفی از جمله مدیریت محتوا، ارسال تکلیف، گفت‌وگوی متنی، انجام ارزیابی و آزمون‌های منظم، نمایش وب‌کم، اشتراک‌گذاری صفحه، تخته چندکاربره، گفت‌وگوی عمومی و خصوصی در محیط آنلاین، نظرسنجی، نمایش وضعیت اتصال کاربران، اعلان بلندکردن دست و…. را دارا است.

دکتر میرعرب رضی در پایان گفت: امیدوارم با پشتیبانی هیات رییسه دانشگاه، پس از حضوری‌شدن کامل کلاس‌ها، شیوه‌نامه آموزش‌های ترکیبی و الکترونیکی دانشگاه مازندران که منطبق با نظام‌نامه یادگیری الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف گسترش شیوه آموزشی الکترونیکی و ترکیبی تدوین شده، به مرحله اجرا در می‌آید و بدین ترتیب، ماحصل بیش از دوسال یادگیری، تلاش و هزینه، پس از حضوری‌شدن کلاس‌ها از بین نخواهد رفت و از ظرفیت سامانة آموزش الکترونیکی برای مقاصدی چون کلاس‌های ترکیبی و جبرانی استفاده خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.