2

اعزام 350 طلاب خواهر و برادر به‌عنوان طلایه‌داران جهاد تبیین به راهیان نور

  • کد خبر : 3729
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
اعزام 350 طلاب خواهر و برادر به‌عنوان طلایه‌داران جهاد تبیین به راهیان نور
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا مازندران گفت: 350 طلاب خواهر و برادر به‌عنوان طلایه‌داران جهاد تبیین از این استان به راهیان نور و مزار حاج قاسم در کرمان با همکاری مدیران حوزه‌های علمیه و همچنین با پشتیبانی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حجت الاسلام دکتر رعایتی بود؛ اعزام شدند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام سید میثم نبوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اهمیت جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان سیره شهدا،در سال 98 فرمودند این کار بزرگ راهیان نور را باید تبیین کرد و اینکه بدون تبیین و تبلیغ قطعا هیچ اندیشه متقنی توفیق اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد و شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین حضرت آقا طلایه داران جهاد تبیین طلاب و روحانیون اقدامات شایسته ای در این خصوص انجام دادند چرا که اعتقاد مااین است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا مازندران گفت: از جمله کارهایی که درسازمان بسیج طلاب انجام شد اعزام روحانیون به همراه کاروان های راهیان نور به عنوان روحانی کاروان بود که تعداد 100 نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان (سفیر بصیر) جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا،به زائرین با تبیلغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و بصیرتی و سبک زندگی شهدا، با هدیه دادن و برگزاری مسابقه در اتوبوس ها توانستند این امر مهم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام نبوی تصریح کرد: استقرار مبلیغن جهادی در اردوگاه های مازندران( شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت تپه)،که با برپایی نماز جماعت، بیان احکام و مناجات خوانی و پاسخگویی شبهات نقش افرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های دیگری هم به نیابت از شهدای عزیز به ویژه شهدای روحانی، که مازندران دارای 400 شهید طلبه و روحانی است، اقدامات خوبی در قالب گروهای جهادی شکل گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: 350 بسته معیشتی نیز  در ایام عید در مناطق کم برخوردار توزیع شد؛ گروه‌های جهادی طلاب در ساخت خانه‌های محروم نقش افرینی کردند؛ موکبی به نام (فقط به عشق مهدی (عج)) از جانب سربازان امام زمان(ع) در شهرستان‌هایی که حوزه علمیه و مدارس علمیه داشتند نیز برپا شده بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.