2
فرماندار آمل در بازدید از ستاد اسکان مسافران نوروزی؛

ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در آمل به ۲هزار نفر در شب رسید

  • کد خبر : 3720
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در آمل به ۲هزار نفر در شب رسید
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: حسب تاکید استاندار مازندران در ایجاد ظرفیت به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی، ظرفیت دو هزار نفری اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان مهیا شده است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سید عباس حسینی در بازدید از مراکز اسکان نوروزی در شهرستان آمل با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی آمل از ابتدای سالجاری فعال شده است، از فعال بودن ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان خبر داد و گفت: در ۹ مدرسه و سه مرکز رفاهی شهرستان آمل امکان اسکان مسافران نوروزی، توسط اداره آموزش و پرورش فراهم شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون 270 خانوار به تعداد ۱۰۴۰ نفر مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ساماندهی شدند.

فرماندار شهرستان آمل از تجهیز بیش از ۱۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمام متقاضیان اسکان در شهرستان آمل در مراکز درنظر گرفته شده پذیرش و سامان داده می‌شوند.

حسینی تاکید کرد: امکان اسکان مسافران نوروزی در سایر مراکز پذیرش نیز در صورت نیاز فراهم می شود.

وی اظهار کرد: به دلیل موقعیت استراتژیک محور هراز امکان اسکان اضطراری مسافران در این محور توسط نیروهای هلال احمر شهرستان، مهیا شده است.

فرماندار آمل افزود: پایگاه های پلور، کهرود و گزنک امکان اسکان مسافران نوروزی را به تعداد ۴۵۰ نفر در شب در محور هراز دارند و هم اکنون نیز با تغییر شرایط جوی و نیاز به اسکان، مسافران در پایگاه های هلال احمر اسکان داده می شوند.

حسینی در پایان تصریح کرد: امکان اسکان اضطراری مسافران در سالن‌های ورزشی، مدارس و مساجد محور هراز نیز مهیا و آماده سازی شده است و در صورت اضطرار به ظرفیت اسکان شهرستان افزوده می شوند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.